تشک بادی روی آب بست وی طرح توت فرنگی

Bestway 43159

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بست وی طرح توت فرنگی یکی از بهترین و جذاب ترین نمونه های تشک بادی روی آب است که بی شک مورد پسند تمامی افراد بوده و جلوه خاصی بر روی آب دارد. این تشک بادی روی آب به صورت یک توت فرنگی بزرگ و فانتزی طراحی شده است و ابعادی استاندارد و مناسب برای استفاده بزرگسالان دارد. طراحی حرفه ای این محصول موجب شده است که به راحتی بر روی آب قرار بگیرد و فرد بتواند توسط آن بر روی آب شناور بماند بدون اینکه اذیت شده و یا به بدن او آسیبی وارد شود. بدنه این محصول به صورت طبی بوده و فرد از آن خسته نشده و آسیبی به او وارد نمی شود. 

شما با تهیه این محصول می توانید در استخر ها و دریاچه های آرام به راحتی بر روی آب به صورت شناور قرار بگیرید و از آرامش لذت ببرید. سطح این محصول به صورت مواج می باشد که مانع از جمع شدن آب بر روی سطح تشک بادی روی آب شده و هم چنین انعطاف محصول را افزایش می دهد و فضایی جذاب و بی نظیر برای استفاده در اختیار شما قرار می دهد. بدنه این تشک بادی از جنس وینیل است که بالاترین درجه کیفی را داشته و مقاومت خوبی در برابر آسیب هایی نظیر پارگی و پوسیدگی دارد. این محصول را می توانید به راحتی در محیط های گوناگون به همراه خود ببرید. زیرا وزن بسیار کمی داشته و در حالت تخلیه حجم کوچکی را اشغال می کند که موجب می شود تا بتوان آن را به راحتی حمل کرد و به هر فضایی انتقال داد.

برای خرید تشک بادی روی آب بست وی طرح توت فرنگی با ارزان ترین قیمت و بالاترین درجه کیفی به سایت پول اینتکس مراجعه کنید و برای خرید حضوری نیز با شماره های ما تماس بگیرید.

 نوع گرد
 طول 137 سانتي متر
 عرض  130 سانتي متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 2 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب سنین بزرگسال
 دارای نشیمنگاه مواج
 حجم بسته بندی : 26.7*24.4*7.6 cm
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...