تشک بادی روی آب بست وی طرح هندوانه

bestway 43159

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بست وی طرح هندوانه یکی از جدیدترین محصولات موجود در سایت پول اینتکس است که با ارزان ترین قیمت در این سایت به فروش می رسد. این تشک بادی روی آب ساخته شده توسط شرکت بست وی بوده که دارای ابعادی مناسب برای استفاده بزرگسالان است و از طراحی خاصی بهره مند می باشد. این نوع از تشک بادی روی آب با دارا بودن کیفیت بی نظیر و ایده آل مناسب برای استفاده در استخر ها و آب های آرام است و به خوبی بر روی آب به صورت شناور قرار می گیرد و فضایی مناسب را ایجاد می کند.

تشک بادی روی آب هندوانه

این تشک بادی روی آب به صورت نیم دایره می باشد و ظاهری مانند هندوانه دارد. طراحی خاص این تشک بادی روی آب موجب شده است تا در اولین نگاه مورد توجه افراد قرار گرفته و فروش بالایی را از آن خود کند. این محصول برروی آب از جلوه زیبایی برخوردار است و بی شک یکی از خاص ترین نمونه های تشک بادی روی آب محسوب می شود. این محصول به صورت مواج با خطوط فرو رفته طراحی شده است که موجب می شود تا آب بر روی تشک بادی جمع نشده و به پایین سُر بخورد. این نوع طراحی باعث راحتی و انعطاف بیش تر تشک بادی روی آب نیز می شود. این محصول را می توانید به راحتی استفاده کرده و در زمانی کوتاه توسط یک پمپ باد راه اندازی کنید. این محصول دارای کیفیت بالایی بوده و استحکام مناسبی دارد. با دارا بودن طول عمر زیاد، نیاز شما را از خرید مجدد برطرف کرده و فضایی بی نظیر برای استفاده را در اختیار شما قرار می دهد.

برای خرید تشک بادی روی آب بست وی طرح هندوانه با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کنید و این محصول را سفارش دهید.

نوع نیم دایره
 طول 174 سانتی متر
 عرض 89 سانتی متر
 ضخامت لایه ها 0.21 میلی متر
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه طرحدار
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 900 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب تمام سنین
 طراحی دوست داشتنی و جدید
 دارای رنگ جذاب
 دارای دو محفظه باد
 اقلام همراه برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...