تشک بادی روی آب بست وی مدل قایق

bestway 43650

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,150,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بست وی مدل قایق یکی از جدیدترین نمونه های تشک بادی روی آب است که با ارزان ترین قیمت در سایت پول اینتکس عرضه می شود. این محصول به صورت یک قایق طراحی شده است و ظاهری فوق العاده جذاب دارد. هم چنین طراحی حرفه ای این محصول موجب می شود تا به خوبی بر روی آب به صورت شناور قرار بگیرد و افراد بتوانند به راحتی تعادل خود را بر روی آب حفظ کنند. افراد علاقه مند به تفریحات آبی می توانند به راحتی از این تشک بادی روی آب استفاده کرده و فضایی راحت و بی نظیر داشته باشند. افراد با شناور ماندن بر روی آب می توانند به خوبی آرامش زیادی را کسب کرده و از بازی بر روی آب لذت ببرند. 

تشک بادی روی آب بست وی مدل قایق

این محصول دارای یک تکیه گاه بادی می باشد که به بدنه متصل بوده و با دراز کشیدن بر روی تشک بادی، سر فرد بر روی تکیه گاه قرار می گیرد. به این ترتیب محیطی راحت برای استراحت و دراز کشیدن می باشد. سطح تشک بادی نیز به صورت مواج می باشد که مانع از تجمع آب بر سطح تشک بادی می شود. بر روی بدنه این محصول یک جالیوانی نیز تعبیه شده است که می توانید در سطح آب، نوشیدنی مورد علاقه خود را نیز به همراه داشته باشید. این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و طول عمر زیادی دارد. تنها در استفاده از آن باید دقت داشته باشید و نکات ساده نگه داری را رعایت بفرمایید. این محصول وزن بسیار کمی دارد و دارای حجم کوچکی در حالت تخلیه است که حمل و انتقال آن را آسان تر می کند.

برای خرید تشک بادی روی آب بست وی مدل قایق با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید.

 نوع تفریحی
 طول 216 سانتی متر
 عرض117 سانتی متر
 ارتفاع 45 سانتی متر
 جنس بدنهپلی وینیل
 وزن 1 کیلوگرم
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب برای تمام سنین
دارای جا لیوانی
دارای دستگیره نگه دارنده
دارای تکیه گاه بادی و شفاف
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...