تشک بادی روی آب بست وی گرد مدل لیمو

Bestway 43159

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بست وی گرد مدل لیمو یکی از جذاب ترین نمونه های تشک بادی روی آب است که با ابعاد استاندارد برای استفاده بزرگسالان طراحی شده و قادر است وزن مناسبی را تحمل کند. این محصول با ابعاد مناسب برای استفاده تک نفره بزرگسالان مناسب بوده و فضای راحتی را برای شناور ماندن بر روی آب در اختیار افراد قرار می دهد. این محصول با طراحی حرفه ای به خوبی بر روی آب به صورت شناور قرار می گیرد و می توانید ساعت ها از شناور ماندن بر روی آب لذت برده و آرامش بگیرید.

تشک بادی روی آب مدل لیمو

این محصول را می توانید به راحتی در فضاهای مختلف به همراه خود ببرید. محصول فوق در آب های آرام مانند استخر ها و دریاچه ها قابل استفاده می باشد و به دلیل برخورداری از وزن کم و حجم کوچک در حالت تخلیه، می توانید آن را به راحتی حمل کرده و جابه جا کنید. محصول فوق از جنس وینیل ساخته شده است که علاوه بر داشتن انعطاف بالا از استحکام مناسبی برخوردار است. ضخامت بدنه وینیل استاندارد می باشد و در برابر ضربه و فشار مقاومت خوبی دارد. این محصول به سادگی دچار پارگی و پوسیدگی نشده و می توان به صورت طولانی مدت از آن در برابر نور خورشید استفاده کرد. پس از راه اندازی باید از نشستن بر روی این تشک بادی در خشکی خودداری کرد زیرا ممکن است بدنه دچار آسیب شود. تحمل وزن ذکر شده در مشخصات این محصول مربوط به استفاده از آن در داخل آب می باشد.

برای خرید تشک بادی روی آب بست وی گرد مدل لیمو با ارزان ترین قیمت، به سایت پول اینتکس مراجعه کنید و این محصول را سفارش دهید. هم چنین می توانید این محصول را به صورت حضوری تهیه نمایید.

نوع تفریحی 
 طول 134 سانتي متر
 عرض 134 سانتي متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل طرح چرم
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینیل طرح چرم
 پمپ خیر
 نوع پمپ  -
 وزن 3 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها قابل استفاده برای تمام سنین
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...