تشک بادی روی آب تک نفره آبی 59703

59703

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
230,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اگر به دنبال تهیه محصولی با دوام و پرکاربرد هستید که در تمامی تفریحات آبی بتوانید از آن استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید، تشک بادی روی آب تک نفره آبی 59703 بهترین گزینه محسوب می شود. این تشک بادی روی آب دارای مقاومتی بی نظیر در برابر ضربه و فشار بوده و به واسطه برخورداری از طراحی بدنه ساده و کیفیت بدنه بالا، دارای طول عمر زیادی می باشد. برای حفظ کیفیت آن لازم است تا تنها نکات ساده ای را رعایت بفرمایید. از نشستن بر روی این تشک بادی در خشکی خودداری کنید زیرا تحمل وزن ذکر شده مربوط به استفاده از تشک بادی بر روی آب است. پس از راه اندازی تشک بادی را بر روی زمین نکشید و جهت جابه جایی محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه تشک بادی خودداری نمایید. 

این محصول بدنه ای از جنس پی وی سی براق دارد که بسیار زیبا بوده و مقاومت زیادی در برابر تغییر دما و نور مستقیم خورشید از خود نشان می دهد. با استفاده های مکرر و قرار گیری مداوم در برابر نور خورشید دچار تغییر رنگ و پوسیدگی نخواهد شد. این تشک بادی را می توانید به راحتی در مسافرت ها با خود ببرید زیرا وزن بسیار کمی دارد و ابعاد بسته بندی آن کوچک می باشد. این محصول زیبا بدنه ای بسیار منعطف و راحت دارد که می توانید ساعت ها بر روی آن دراز کشیده و بر روی آب به استراحت بپردازید. برای خرید تشک بادی روی آب تک نفره آبی 59703 با قیمتی ارزان پس از مراجعه به سایت پول اینتکس سفارش خود را ثبت کنید تا در زمانی کوتاه این محصول را درب منزل دریافت نمایید. هم چنین می توانید با شماره های موجود در این سایت تماس بگیرید.

 نوع مستطیلی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 7 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپندارد
 وزن 900 گرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای بالش بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...