تشک بادی روی آب تک نفره اینتکس طرح آبنبات چوبی 58754

intex 58754

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
27%
1,750,000
1,280,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب تک نفره اینتکس طرح آبنبات چوبی 58754 یکی دیگر از جدیدترین محصولات اینتکس است که در سایت فروش تخصصی لوازم بادی اینتکس با قیمتی ارزان به فروش می رسد. این تشک بادی روی آب به صورت یک آبنبات چوبی با طراحی بسیار زیبا و فانتزی بوده که برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است و ابعادی استاندارد مناسب برای دراز کشیدن بزرگسالان دارد. 

تشک بادی روی آب اینتکس طرح آّبنبات

در تولید این تشک بادی روی آب از بهترین نوع وینیل استفاده شده که دارای ضخامت مناسبی می باشد. به این ترتیب این محصول تا سال ها قابل استفاده بوده و به سادگی دچار آسیب نمی شود. تشک بادی فوق در برابر ضربه و فشار مقاومت زیادی دارد و می توانید به راحتی از آن تا سال ها بدون افت کیفیت استفاده کنید. قرار گیری در برابر نور خورشید از کیفیت آن کم نکرده و استفاده مکرر و راه اندازی و تخلیه نیز بر کیفیت آن اثر سوء ندارد. این محصول با برخورداری از طراحی مواج، بدنه ای نرم و منعطف داشته که می توانید به راحتی بر روی آن دراز بکشید و به علاوه از انباشته شدن آب بر روی سطح تشک بادی جلوگیری می کند. این محصول با برخورداری از کیفیت بالا، دارای تحمل وزن زیادی است که تمامی افراد قادر به استفاده از آن خواهند بود.

برای خرید تشک بادی روی آب تک نفره اینتکس طرح آبنبات چوبی 58754 به صورت اینترنتی می توانید به سایت پول اینتکس مراجعه کنید. هم چنین در صورت تمایل به خرید حضوری با تماس با شماره های ما در سایت پول اینتکس، به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کرده و این محصول را با ارزان ترین قیمت از طریق نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 208 سانتی متر
 عرض 135 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 2 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...