تشک بادی روی آب تک نفره اینتکس 59703

59703

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
230,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب تک نفره اینتکس 59703 یکی از محصولات فوق العاده این شرکت بوده که فروش بالایی را پشت سر گذاشته و یکی از بهترین تشک های بادی روی آب می باشد که در رنگ و طرح های متفاوتی موجود است. این تشک بادی دارای ویژگی های عالی همانند دیگر مدل ها بوده که از این خصوصیات می توان به بدنه مقاوم در کنار رنگ بندی و طراحی متنوع آن اشاره کرد. این کالا به گونه ای ساخته شده که می توانید از آن در داخل استخرها معمولی و پیش ساخته استفاده کنید و از استراحت بر روی آن نهایت لذت را ببرید. لازم به ذکر است بخشی از قسمت بالایی این کالا کمی برآمدگی داشته تا شما بتوانید سر خود به راحتی به آن تکیه داده و به استراحت بپردازید.

 روی قسمت های سطحی محصول همانطور که مشاهده می کنید شیارهای عمودی قرار داده شده که این خطوط موازی برای جلوگیری از تکان و سر خوردن شما در هنگام دراز کشیدن بر روی آن، قرار داده شده است که البته علاوه بر این موارد گفته شده این شیارها برای جلوگیری از تعریق بدن نیز کاربرد اساسی داشته و هنگامی که شما قصد استفاده از آن را در کنار استخرتان دارید این ویژگی کمک بسیاری به شما خواهد کرد0جنس بکار رفته شده در این کالا همان پی وی سی درجه یک و با کیفیت بوده که این نوع کمک بسیار زیادی به دفع فشار کرده و شما هنگامی که مدت زمان طولانی از این محصول استفاده می کنید به هیچ عنوان دچار بدن درد و خستگی نخواهید شد. اگر قصد خرید تشک بادی روی آب تک نفره اینتکس 59703 را دارید هم اکنون به سایت اینتکس مراجعه کنید.  

 نوع مستطیلی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 7 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپندارد
 وزن 900 گرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای بالش بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...