تشک بادی روی آب تک نفره زرد 59703

59703

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
230,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب تک نفره زرد 59703 محصولی جذاب و کاربردی از شرکت بزرگ اینتکس می باشد که توانسته تا خریداران زیادی را به سمت خود جلب کند. این تشک بادی روی آب به صورت مستطیلی تولید شده است و دارای ابعادی استاندارد و مناسب بوده تا یک فرد بزرگسال بتواند به راحتی بر روی آن دراز بکشد و از فضای استخر و یا دریاچه لذت ببرد. این محصول بدنه ای براق و بسیار زیبا به رنگ زرد دارد که فوق العاده درخشان و فانتزی بوده و برای دختران و پسران نیز مناسب است. بر روی بدنه این محصول شیار هایی موازی دیده می شود و سطحی مواج دارد. به این ترتیب آب بر روی سطح تشک جمع نشده و هم چنین در زمان دراز کشیدن بر روی این تشک بادی، هوا به خوبی مابین بدن و تشک بادی در جریان خواهد بود. 

این نوع طراحی موجب شده است تا سطح تشک انعطاف بیش تری داشته و راحت تر باشد. این محصول را می توانید به راحتی در فضاهای گوناگون استفاده کنید. در دریاچه ها و استخرها و فضاهایی با آب های آرام می توانید این تشک بادی روی آب را به راحتی و در زمانی بسیار کوتاه توسط پمپ باد راه اندازی نمایید. برای این کار باید فضایی بدون اشیای تیز را در نظر گرفته و تشک بادی را روی آن قرار دهید و توسط یک پمپ باد دستی می توانید در چند دقیقه این محصول را راه اندازی کنید. برای انداختن این تشک بادی بر روی آب از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری کرده و آن را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. تشک بادی روی آب تک نفره زرد 59703 محصولی با کیفیت بالا و بسیار کاربردی می باشد که با ارزان ترین قیمت از طریق سایت پول اینتکس قابل خریداری است.

 نوع مستطیلی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 7 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپندارد
 وزن 900 گرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای بالش بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...