تشک بادی روی آب جدید اینتکس طرح لاکپشت 59720

intex 59720

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
380,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب جدید اینتکس طرح لاکپشت 59720 یکی از محصولات پرفروش اینتکس است که از طریق سایت پول اینتکس قابل تهیه است. این محصول خاص و بی نظیر با طراحی ساده بسیار کاربردی است و در استخر و آب های آرام قابل استفاده می باشد. شما با پرداخت هزینه بسیار کمی می توانید آن را تهیه کنید و در تفریحات آبی از شناور ماندن بر روی آب لذت ببرید. 

تشک بادی روی آب جدید لاک پشت

این محصول به صورت مستطیلی طراحی شده است که ابعادی استاندارد برای استفاده یک نفر بزرگسال را در اختیار قرار می دهد. سطح این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده است تا آب بر روی تشک جمع نشده و در زمان دراز کشیدن بر روی آن هوا بین بدن فرد و تشک بادی در جریان باشد. به این ترتیب شما می توانید به راحتی بر روی این محصول ساعات زیادی را به صورت شناور بر روی آب بمانید. بدنه این تشک بادی دارای مقاومت بالایی است و با قرار گیری در برابر نور خورشید دچار آسیب نشده و می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. این محصول طول عمر بالایی دارد و در صورت رعایت نکات نگه داری تا سال ها قابل استفاده است. تحمل وزن بالای این تشک بادی نیز یکی دیگر از محاسن آن می باشد. تحمل وزن ذکر شده در توضیحات مربوط به استفاده از محصول در داخل آب است. از نشستن و پریدن بر روی این تشک بادی در خارج از آب خودداری کنید تا محصول دچار آسیب نشود. 

برای خرید تشک بادی روی آب جدید اینتکس طرح لاکپشت 59720 با قیمتی ارزان به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را تهیه کنید. هم چنین برای خرید این محصول بی نظیر به صورت حضوری نیز با شماره های موجود در سایت پول اینتکس تماس بگیرید.

نوع تفریحی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ-
نوع پمپ-
 وزن 0.6 کیلو گرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای طرح لاکپشت
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...