تشک بادی روی آب خانوادگی اینتکس 56841

intex 56841

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,900,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب خانوادگی اینتکس 56841 یکی از بهترین نمونه های تشک بادی روی آب است که با ابعاد بزرگ، برای استفاده گروهی و به صورت خانوادگی مناسب بوده و برای استفاده در تفریحات آبی گروهی کاربرد دارد. این محصول ویژه دارای ابعادی بی نظیر و استاندارد است و ارتفاعی مناسب دارد. طراحی این محصول کاملا حرفه ای بوده و دارای سطحی مواج می باشد که مانع از جمع شدن آب بر روی تشک بادی می شود. این محصول را می توانید به راحتی حمل و جابه جا کنید زیرا این محصول دارای وزن بسیار کمی است و می توان آن را به راحتی حمل کرد. به علاوه برخورداری از ابعادی استاندارد و مناسب نیز می تواند موجب شود تا این محصول را به راحتی به همراه خود ببرید.

تشک بادی روی آب اینتکس خانوادگی

از ویژگی های این تشک بادی روی آب برخورداری از بدنه ای با ضخامت استاندارد و انعطاف بالا است. به طوری که سطحی بی نظیر و بسیار راحت را برای دراز کشیدن شما فراهم می کند. این محصول رنگ زیبایی دارد که توجه خریداران را جلب کرده و برای استفاده خانواده ها ایده آل است. این محصول در برابر ضربه و فشار مقاومت بی نظیری دارد و دارای استحکام بالایی است. به علاوه این محصول را می توانید به راحتی در آب های آرام مورد استفاده قرار دهید. برای حفظ کیفیت این تشک بادی لازم است تا از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری کنید و اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکنید.

برای خرید تشک بادی روی آب خانوادگی اینتکس 56841 با ارزان ترین قیمت با مراجعه به سایت فروشگاهی پول اینتکس به عنوان نمایندگی مرکزی محصولات بادی اینتکس می توانید این محصول را تهیه کرده و درب منزل دریافت نمایید. برای خرید حضوری با شماره های ما در تماس باشید.

نوع تفریحی
 طول 290 سانتی متر
 عرض 226 سانتی متر
 رنگ بندی دو رو طوسی و سبز
 تحمل وزن 300 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت بدنه 0.50 میلی متر
 تعداد طناب اتصال دهنده 4 عدد
 تعداد دریچه باد 2 عدد
 نوع رویه مشبک
 وزن محصول 9.15 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها دارای بدنه ضخیم و بادوام
 مناسب تمام سنین
 راه اندازی با تمامی پمپ های باد محصولات بادی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...