تشک بادی روی آب دو رنگ بست وی مدل حبابی

bestway 34055

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
28%
3,300,000
2,400,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب دو رنگ بست وی مدل حبابی یکی از برترین نمونه های تشک بادی روی آب است که برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است و به صورت دو نفره مناسب برای استفاده می باشد. افراد علاقه مند به تفریحات آبی گروهی می توانند به راحتی از این محصول استفاده کرده و از ایجاد فضایی راحت و مطمئن لذت ببرند. این محصول به خوبی بر روی آب به صورت شناور می ماند و فضایی راحت در اختیار افراد قرار می دهد تا از شناور ماندن بر سطح آب لذت برده و لحظات آرامش بخشی را تجربه کنند. 

تشک بادی روی آب دو نفره حبابی

این محصول دارای ابعادی استاندارد و مناسب است و فضای کافی را در اختیار آن ها قرار می دهد. به این ترتیب می توانید به راحتی از آن استفاده کرده و بر روی تشک بادی روی آب جای بگیرید. سطح این محصول به صورت حبابی طراحی شده است که انعطاف بالایی دارد و فضایی راحت را برای دراز کشیدن و استفاده در اختیار قرار می دهد. این محصول دارای بدنه ای مقاوم بوده که از جنس وینیل ساخته شده است. این نوع از بدنه دارای انعطاف بالایی بوده و هم چنین استحکام بی نظیری دارد که فضای مناسبی را تشکیل داده و به سادگی دچار آسیب نمی شود. به این ترتیب می توانید تا سال ها به راحتی از این محصول استفاده کنید بدون اینکه نیازمند خرید مجدد باشید. البته لازم است در زمان استفاده از این محصول نکات ساده ای را در نگه داری از آن رعایت کنید.

برای خرید تشک بادی روی آب دو رنگ بست وی مدل حبابی با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. هم چنین می توانید این محصول را به صورت حضوری خریداری کنید.

نوع تفریحی
 طول193 سانتی متر
 عرض 142 سانتی متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 تحمل وزن 180 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت بدنه 0.75 میلی متر
 تعداد دستگیره 2 عدد
 تعداد دریچه باد 2 عدد
 تعداد محفظه نگهدارنده بطری-
 وزن محصول2.6 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگی ها دارای بدنه ضخیم و بادوام
 مناسب تمام سنین
 راه اندازی با تمامی پمپ های باد محصولات بادی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...