تشک بادی روی آب دو نفره طرح حبابی طوسی 43045

43045

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,950,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی از جدیدترین نمونه های تشک بادی روی آب دو نفره که دارای امکانات کاملی است و بهترین گزینه برای افراد علاقه مند به تفریحات آبی گروهی می باشد، تشک بادی روی آب دو نفره طرح حبابی طوسی 43045 است. این تشک بادی روی آب به صورت حبابی طراحی شده است و در سطح آن دارای حفره هایی می باشد که موجب شده تا انعطاف بسیار بالایی نشان داده و فضایی بسیار نرم و راحت را ایجاد کند. این حفره ها رنگ های شاد و جذابی دارند و موجب جذابیت بیش تر محصول می شوند. دور تا دور این تشک بادی نیز به صورت ضخیم تر از بدنه طراحی شده است و ارتفاع بیش تری از سطح تشک دارد که موجب می شود تا بتوانید بر روی تشک بهتر تعادل خود را حفظ نمایید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این تشک بادی برخورداری از فضایی مخصوص قرار دادن نوشیدنی می باشد.

 در بخشی از دیواره تشک بادی حفره بزرگی موجود است که می توانید به راحتی انواع نوشیدنی را در داخل آن قرار دهید تا بر روی آب به راحتی به نوشیدنی دسترسی داشته باشید. این بخش از تشک بادی نیاز شما را از بابت شناور بادی جالیوانی برطرف می کند. این تشک بادی فضایی مناسب برای دراز کشیدن دو نفر بزرگسال را دارد و دارای ابعادی استاندارد می باشد. به این ترتیب شما می توانید در فعالیت های گروهی و تفریحات آبی به راحتی از این محصول استفاده نمایید. کیفیت این محصول درجه یک است و طول عمر بالایی دارد. هم چنین استحکام زیادی در برابر ضربه و فشار داشته و به سادگی آسیب نمی بیند.  برای خرید تشک بادی روی آب دو نفره طرح حبابی طوسی 43045 با قیمتی ارزان پس از مراجعه به سایت فروشگاه اینتکس سفارش خود را ثبت نمایید.

نوع مستطیلی
 طول 216 سانتي متر
 عرض 178 سانتي متر
 تحمل وزن 160 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 3600 گرم
 شرکت سازندهبست وی
 ساير ويژگي ها مناسب تمام سنین
مجهز به سینی بادی متصل به بدنه
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...