تشک بادی روی آب شیبدار اینتکس 58856

intex 58856

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب شیبدار اینتکس 58856 یکی دیگر از جدیدترین نمونه های تشک بادی روی آب اینتکس است که با طراحی حرفه ای و جذاب خود توانسته نظر خریداران را جلب کند و به فروش بالایی برسد. این تشک بادی روی آب با برخورداری از ظاهری حرفه ای، برای استفاده بزرگسالان طراحی شده و دارای ابعادی استاندارد می باشد. ظاهر این شناور بادی روی آب به صورت یک مبل بادی راحتی بوده و دارای بدنه ای شیبدار است که فرد به راحتی می تواند به آن لم داده و از شناور ماندن بر روی آب لذت ببرد. 

تشک بادی روی آّب مواج و شیبدار اینتکس

این محصول دارای سطحی مواج است تا آب بر روی سطح تشک بادی جمع نشده و به راحتی سُر بخورد. این نوع طراحی موجب شده است تا تشک بادی انعطاف زیادی از خود نشان دهد و سطحی نرم و راحت را برای شناور ماندن بر روی آب در اختیار شما بگذارد. یکی دیگر از ویژگی های این تشک بادی برخورداری از کیفیت بسیار بالای بدنه است. این محصول با برخورداری از بدنه ای ضخیم و با کیفیت، طول عمر زیادی داشته و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. قرار گیری این محصول به صورت طولانی مدت در برابر نور خورشید و هم چنین استفاده مکرر از آن، موجب افت کیفیت بدنه نشده و آسیبی به محصول وارد نمی کند. این تشک بادی دارای تحمل وزن زیادی است که امکان استفاده برای تمامی افراد را فراهم می کند. البته تحمل وزن ذکر شده مربوط به استفاده در داخل آب می باشد. در خارج از آب لازم است تا از نشستن و پریدن بر روی این محصول جلوگیری نمایید.

برای خرید تشک بادی روی آب شیبدار اینتکس 58856 به صورت کاملا اورجینال و تولید شرکت اینتکس، با شماره های موجود در سایت پول اینتکس تماس بگیرید و یا از طریق سایت تخصصی پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید.

 نوع تفریحی
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 3.1 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...