تشک بادی روی آب طرح آناناس اینتکس 58790

58790

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
810,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح آناناس اینتکس 58790 محصولی است که عمدتا تمامی افراد با توجه به طراحی خاص و منحصر به فردی که داشته خرید آن را انجام می دهند و همانطور که از نام این محصول پیداست طراحی این تشک بادی به صورت یک آناناس بوده که البته لازم به ذکر است رنگ های استفاده شده در این محصول کاملا ثابت می باشد و در صورت استفاده طولانی مدت زیر آفتاب و یا محیط های باز دچار افت کیفیت نخواهند شد. گفتنی است که ساختار و همچنین طراحی این محصول به گونه ای است که برای تمامی افراد از جمله کودکانی که قصد دارند تا تعادل خود را به خوبی روی آب حفظ کنند و یا از یک تفریح آبی در فصل گرم سال لذت ببرند، مناسب خواهد بود.

 بهره مندی از جنس ضخیم و درجه یک پی وی سی نیز یکی دیگر از خصوصیات مثبت برای این کالا به شمار می رود چرا که این نوع از جنس کاملا ضد تعریق و ضد حساسیت بوده و بنابراین تمامی افراد می توانند بدون نگرانی از آن استفاده کنند. البته لازم به ذکر است راه اندازی این تشک بادی نیز به سادگی و تنها با در اختیار داشتن یک پمپ باد دستی یا برقی(قابل خریداری به صورت جداگانه از طریق شرکت اینتکس) امکان پذیر خواهد بود. امکان ثبت سفارش و خرید تشک بادی روی آب طرح آناناس اینتکس 58790 هم اکنون از طریق فروشگاه رسمی اینتکس برای شما به همراه کمترین قیمت و بهترین کیفیت فراهم می باشد. 

نوع تفریحی 
 طول 216 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 عرض107 سانتی متر
 جنس بدنه PVC
 تعداد دستگیرهندارد
 پمپندارد
تحمل وزن 100 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان و بزرگسالان
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...