تشک بادی روی آب طرح بستنی قیفی 58762

58762

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
590,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح بستنی قیفی  58762 توسط کمپانی اینتکس تولید شده است. در حالت کلی طراحی این کالا بسیار زیبا و فانتزی بوده و به دلیل حجم کوچکی که در حالت بسته بندی داشته می تواند استفاده های گوناگون در محیط های مختلف داشته باشد. لازم به ذکر است جنس رویه این تشک بادی از وینیل طرح چرم براق است و از مقاومت و طول عمر بسیار بالایی در برابر ضربه، فشار و دمای مختلف آب برخوردار می باشد. پی وی سی یا همان وینیل یکی از بهترین متریال موجود در تولید انواع محصولات بادی بوده و دلیل استفاده متداول از این جنس، کیفیت عالی در کنار مقاومت بالا و انعطاف پذیری ایده آل آن می باشد. از دیگر نکات و خصوصیات مهمی که در هنگام خرید تشک بادی باید به آن توجه کافی داشت، قابلیت تحمل وزن عالی این کالاست چرا که با توجه به ظرفیت یک نفره ای که داشته کاملا ایده آل است. 

البته شایان ذکر است در صورت درخواستتان برای خرید، برای شما عزیزان یک عدد برچسب تعمیرات نیز ارسال خواهد شد که بسیار کاربردی بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل در قسمت آسیب دیده این تشک بادی می توانید از آن استفاده کنید. تشک بادی روی آب طرح بستنی قیفی  58762 با برترین کیفیت و مناسب ترین قیمت موجود در نمایندگی فروشگاه اینتکس موجود است که شما عزیزان پس از بررسی اطلاعات ذکر شده و یا مشاهده تصاویر می توانید آن را به راحتی خریداری کرده و در کمترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری به همراه ضمانت اصل بودن کالا تحویل بگیرید.

 نوع تفریحی
 طول 224 سانتی متر
 عرض 107 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1600 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...