تشک بادی روی آب طرح بستنی 58751

58751

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
490,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح بستنی 58751 رنگارنگ نمونه ای از محصولات بادی قابل استفاده بر روی سطح آب های آرام است که می تواند به راحتی نیاز تمامی افراد را جهت داشتن آرامش در محیط های آبی را فراهم کند. این محصول به دلیل کم حجم و سبک بودن می تواند به راحتی برای علاقه مندان قابل استفاده و در دسترس باشد و زمانی که شما قصد رفتن به گردش یا تفریح را دارید بدون هیچ مشکلی آن را همراه خود ببرید. یکی دیگر از مزیت های مهم این کالا، مقاوم و سازگار بودن محصول با محیط است که در طی مدت زمان طولانی می تواند بیش ترین کاربرد را برای افراد داشته باشد.

 لازم به ذکر است جنس محصولات یکی از مهمترین فاکتورها جهت تعیین میزان کیفیت و طول عمر کالاست بنابراین، این تشک بادی ساخته شده از مواد درجه یک پی وی سی با رویه طرح چرم( ضد حساسیت) درجه یک بوده که بسیار مقاوم و با دوام است و همچنین از ضخامت لایه ای استاندارد و ایده آلی بهره می برد. داخل بسته بندی این تشک بادی پمپ باد آن رایگان نبوده و برای راه اندازی و استفاده از این کالا باید یکی از آن ها را تهیه کنید که برای اینکار تنها کافیست تا به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید. برای تهیه این تشک بادی روی آب طرح بستنی می توانید به صورت اینترنتی از وب سایت فروشگاه اینتکس استفاده کنید تا محصول مورد نظرتان را کاملا اورجینال و با مناسب ترین قیمت به همراه ضمانت نامه معتبر در سراسر کشور دریافت نمایید.

نوع مستطیلی
 طول 191 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت وینیل 0.28
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1110 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...