تشک بادی روی آب طرح تخته موج سواری 85661

85661

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
450,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی از جدیدترین و جذاب ترین نمونه های شناور بادی روی آب، تشک بادی روی آب طرح تخته موج سواری 85661 است که با طراحی خاص و ویژه خود توانسته نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. در طراحی این تشک بادی روی آب نکته جذابی وجود دارد و آن بهره گیری از قسمتی شفاف مانند پنجره است که فرد می تواند به راحتی در زمان استراحت بر روی این تشک بادی، قسمت زیرین آب را مشاهده کند. این تشک بادی مانند یک تخته موج سواری طراحی شده است و فضایی مستطیلی شکل را در اختیار فرد قرار می دهد. ابعاد این محصول کاملا استاندارد بوده و برای افراد بزرگسال مناسب می باشد. رویه این تشک بادی دارای شیار هایی است که باعث می شود تا در زمان استفاده، آب بر روی تشک جمع نشده و هم چنین هوا بر روی تشک در جریان باشد. به همین دلیل فضایی بسیار راحت را در اختیار شما قرار می دهد. 

لایه خارجی این تشک بادی از بهترین نوع پی وی سی بوده که علاوه بر داشتن زیبایی ظاهری و براق بودن به رنگ این تشک بادی نیز جلوه زیادی می بخشد. این جنس از تشک بادی دارای استحکام زیادی می باشد و طول عمر بالایی دارد. برای راحتی بیشتر در زمان راه اندازی این محصول، دو دریچه باد مجزا برای قسمت های مختلف این تشک بادی تعبیه شده است. این محصول از دوام بالایی برخوردار بوده و برای حفظ کیفیت آن لازم است از کشیدن این تشک بادی بر روی زمین پس از راه اندازی خودداری کنید و در خارج از آب از نشستن افراد بر روی این محصول جلوگیری نمایید. برای خرید تشک بادی روی آب طرح تخته موج سواری 85661 با قیمتی ارزان و کیفیت بالا به سایت پول اینتکس مراجعه کنید.

 نوع تفریحی
 طول 155 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه پی وی سی
 نوع رویه پی وی سی
 جنس بخش کناری پی وی سی
 پمپ -
 نوع پمپ -
 وزن 300 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگی ها دارای دو عدد دستگیره حمل و نقل
 مناسب تمام سنین
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...