تشک بادی روی آب طرح جزیره 58772

58772

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
690,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح جزیره 58772 از سری تشک بادی روی آب های تولید شده توسط برند اینتکس برای رده سنی بزرگسال بوده که به دلیل دوام بالای بدنه و قیمت مناسب و همچنین طراحی زیبایی که داشته توانسته در زمانی کوتاه به فروش قابل قبولی دست یابد. این تشک بادی روی آب ساختاری مستطیل شکل داشته که روی آن می توانید خطوط موازی را که به بدنه محصول قابلیت طبی ئ ضذتعریق بودن بخشیده مشاهده کنید. این خطوط موازی با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق شما در زمان استفاده اجتناب خواهد کرد.

 از سوی دیگر در بخش بالایی محصول نیز یک بالش بادی سرخود برای راحتی شما تعبیه شده است. طراحی ظاهری این تشک بادی روی آب ترکیبی از رنگ های سفید و آبی بوده و کاملا مشابه به ساحل جزیره طراحی شده تا زیبایی محصول افزایش یابد. این تشک بادی روی آب را می توانید در زمان رفتن به سفر به همراه برده زیرا وزن بدنه آن تنها 2 کیلوگرم بوده و به راحتی حمل و راه اندازی می شود. البته این وزن کم بدنه تاثیری در استحکام آن نداشته و محصول قادر است وزنی بالغ بر 100 کیلوگرم را به راحتی بر روی خود تحمل کند. با مراجعه حضوری و یا اینترنتی به فروشگاه اینتکس می توانید برای خرید تشک بادی روی آب طرح جزیره 58772 اقدام نمایید.

نوع مستطیلی
 طول 178 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 15 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپندارد
 وزن1.5 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای بالش بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...