تشک بادی روی آب طرح حفره دار 85070

85070

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
340,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اگر به دنبال خرید یک تشک بادی روی آب خاص با ویژگی های منحصر به فرد و بسیار راحت هستید، بهترین گزینه تشک بادی روی آب طرح حفره دار 85070 می باشد. این محصول منحصر به فرد و خاص دارای طراحی بسیار جذابی است و تمامی نکات در طراحی آن برای راحتی بیش تر به کار گرفته شده است. این تشک بادی روی آب به صورت مستطیلی طراحی شده است و در قسمت بالایی دارای یک بالش بادی سرخود می باشد. با باد کردن تشک بادی، قسمت بالایی نیز باد شده و به دلیل برخورداری از ضخامتی بیش تر از تشک بادی، سر و گردن را در وضعیتی استاندارد قرار می دهد. طول و عرض این تشک بادی کاملا استاندارد بوده و فضایی ایده آل را برای دراز کشیدن در اختیار فرد قرار می دهد. به همین جهت تمامی افراد بزرگسال به راحتی می توانند از این محصول استفاده کنند.

 بدنه این محصول نیز طراحی جالبی دارد. در تمامی قسمت بدنه حفره های آبی رنگی دیده می شود که موجب شده است تا در زمان دراز کشیدن بر روی این تشک بادی، هوا به راحتی بر روی محصول جریان داشته باشد. هم چنین از تجمع آب بر روی تشک جلوگیری شود. این محصول انعطاف مناسبی دارد و فوق العاده راحت است. هم چنین بدنه این تشک بادی از جنس پی وی سی بوده که کیفیت و دوام بالایی داشته و طول عمر زیادی دارد. برای حفظ کیفیت این تشک بادی از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کرده و پس از راه اندازی تشک بادی را بر روی زمین نکشید. هم چنین در خارج از آب از نشستن بر روی این محصول خودداری نمایید. برای تهیه تشک بادی روی آب طرح حفره دار 85070 با قیمتی ارزان پس از مراجعه به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت نمایید.

نوع مستطیلی
 طول 190 سانتی متر
 عرض 70 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ -
 نوع پمپ -
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
 مناسب سنین بزرگسال
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...