تشک بادی روی آب طرح دار فانتزی 59720

59720

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
290,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی از جذاب ترین و در عین حال ساده ترین نمونه های تشک بادی روی آب که توسط شرکت مشهور اینتکس تولید شده است، تشک بادی روی آب طرح دار فانتزی intex 59720 می باشد که با برخورداری از ظاهری جذاب و طراحی ساده توانسته فروش بالایی را از آن خود کند. این تشک بادی به صورت مستطیلی طراحی شده است و دارای ابعادی استاندارد و مناسب می باشد تا یک فرد بزرگسال به راحتی بتواند بر روی آن داراز بکشد. سطح این تشک بادی به صورت مواج است و دارای خطوط موازی و فرو رفته می باشد که مزایای بسیاری دارد. با وجود این سطح مواج تشک بادی انعطاف بیش تری داشته و فرد احساس راحتی بیشتری را در زمان استفاده از این محصول تجربه می کند. هم چنین با وجود طراحی مواج آب بر روی تشک بادی جمع نشده و احساس مطلوبی خواهید داشت.

 به علاوه در زمان استفاده هوا به خوبی مابین بدن شما و سطح تشک در جریان خواهد بود و می توانید به راحتی از این محصول استفاده نمایید. این تشک بادی در سه طرح جذاب و پرطرفدار تهیه شده است که هر یک طرفداران خود را دارند. این طرح ها فانتزی و زیبا بوده و در رنگ آمیزی آن ها از رنگ های شاد بهره گرفته شده است. این محصول از بهترین نوع پی وی سی تهیه شده که مقاومت زیادی در برابر نور خورشید و دماهای مختلف آب دارد. به همین دلیل برای استفاده مکرر و مداوم در فضاهای باز مناسب است. هم چنین این جنس از تشک بادی استحکام بالایی داشته و طول عمر زیادی دارد. برای خرید تشک بادی روی آب طرح دار فانتزی 59720 با قیمتی ارزان پس از مراجعه به سایت پول اینتکس به عنوان نمایندگی رسمی اینتکس، سفارش خود را ثبت نمایید. هم چنین می توانید با شماره های موجود در سایت نیز تماس بگیرید.

نوع تفریحی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ -
نوع پمپ -
 وزن 0.6 کیلو گرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای 3 طرح متفاوت
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...