تشک بادی روی آب طرح ماهی اینتکس 58788

58788

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
945,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح ماهی اینتکس 58788 یکی از تشک های بادی روی آب بوده که توسط شر کت اینتکس عرضه شده است. این کالا برای تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام مانند استخرها و... استفاده می شود. محصول از طراحی فانتزی و زیبایی برخوردار بوده که جذابیت بسیاری داشته و می تواند مورد استفاده تمامی افراد در سنین بزرگسال نیز قرار بگیرد. این مدل از تشک بادی نیز مانند مدل های مشابه خود محلی راحت و نرم را جهت شناور ماندن و دراز کشیدن بر ای شما عزیزان ایجاد می کند. طراحی قسمت رویه این تشک بادی به صورت مواج بوده تا از سر خوردن افراد از روی آن جلوگیری کند. لازم به ذکر است متریال و جنس بدنه این تشک بادی از پلاستیک پی وی سی یا همان وینیل بوده که دارای وزن و حجمی بسیار سبک با قابلیت جمع شدن در ابعاد کوچک نیز می باشد.

 همچنین این جنس بدنه قابلیت ضد آب بودن داشته که در نتیجه می تواند بدون ورود آب و رطوبت ساعات طولانی بر روی سطح آب قرار بگیرد و هیچ رطوبتی به داخل آن نفوذ نکند. ابعاد این کالا به گونه ای ساخته و طراحی شده که می توان از آن درتمامی محیط ها به راحتی استفاده کرد. در آخر باید گفت اگر که این کالا مورد رضایت شما بوده، می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تمامی محصولات بادی شرکت اینتکس با همکاران ما در فروشگاه اینترنتی اینتکس، تنها نمایندگی در ایران تماس حاصل فرمایید و بعد از سفارش کالا در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظرتان را درب منزل تحویل بگیرید.   

 نوعتفریحی
 طول 180 سانتی متر
 عرض 71 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1988 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...