تشک بادی روی آب طرح ون فانتزی 58728

intexn58728

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح ون فانتزی 58728 یکی از جذاب ترین نمونه های تشک بادی روی آب تولید شرکت اینتکس است که با طراحی بسیار عالی و فانتزی و استفاده از مواد اولیه مرغوب توانسته به فروش بالایی برسد. این محصول ویژه دارای طراحی بسیار جذابی است که به صورت یک ون با ظاهری زیبا و فانتزی طراحی شده است. رنگ زمینه این تشک بادی سفید می باشد و بر روی آن تصاویری به رنگ های مختلف و فانتزی وجود دارد که در اولین نگاه توجه فرد را جلب می کند. 

تشک بادی روی آّب طرح ون

این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده است و بر روی آن شیارهایی وجود دارد تا آب به راحتی از روی تشک بادی سُر بخورد و بر روی محصول جمع نشود. هم چنین هوا بین بدن و سطح تشک در جریان باشد و بتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید. این محصول از انعطاف بالایی برخوردار است و با دراز کشیدن بر روی آن احساس خوبی خواهید داشت. محصول فوق دارای کیفیت بی نظیر است و در برابر نور مستقیم خورشید دچار آسیب و رنگ پریدگی نمی شود. هم چنین این محصول را می توانید به راحتی در فضاهای مختلف به همراه خود ببرید زیرا وزن بسیار کمی دارد و در حالت بسته بندی نیز ابعاد کوچکی دارد. طول عمر بالای این تشک بادی روی آب سبب شده تا سال ها قابل استفاده بوده و نیازی به خرید محصول جدید نداشته باشید. به علاوه این محصول تحمل وزن خوبی دارد که برای استفاده افراد بالای 9 سال مناسب است.

برای خرید تشک بادی روی آب طرح ون فانتزی 58728 با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را با کیفیت اصلی و به صورت اورجینال خریداری نمایید.

نوع تفریحی 
 طول 178 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 عرض 91 سانتی متر
 جنس بدنه PVC
 برند اینتکس
 پمپ ندارد
تحمل وزن 100 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها مناسب افراد بالای 9 سال
 دارای طراحی ون بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 رویه شیاردار و ایده آل
 دارای پنجره های شفاف بر روی بدنه
 ضخامت بدنه : 0.28 میلی متر
 وزن بسته بندی : 1.60 کیلوگرم
 اقلام همراه  برچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...