تشک بادی روی آب طرح پاپ کورن 58779

58779

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح پاپ کورن 58779 یکی از مناسب ترین و بهترین محصولات بادی برای داشتن انواع تفریحات آبی بوده که با استفاده از آن تعادل کافی و لازم جهت قرار گیری شما بر روی آب فراهم خواهد شد. این تشک بادی به دلیل شکل ظاهری زیبایی که داشته جزوء پرفروش ترین و مناسب ترین محصولاتی است که با ابعاد بزرگ و برای استفاده بزرگسالان طراحی و ساخته شده است. این تشک بادی بر روی خود طرح های چاپی و زیبایی داشته که با رنگ های شاد طراحی شده البته گفتنی است همه رنگ های استفاده شده در این تشک بادی بدون تغییر می باشند پس در واقع در صورت استفاده طولانی مدت و مداوم دچار تغییر و افت کیفیت نخواهند شد.

 لازم به ذکر است بسیاری از افراد به دلیل ظاهر زیبا و فانتزی که این کالا داشته از آن استقبال کرده اند و البته به همین علت شما عزیزان می توانید این تشک بادی را به عنوان هدیه به دوستان و آشنایان خود تقدیم کنید در آخر باید عنوان کنیم که این کالا از نظر کیفیت و جنس بدنه همانند دیگر محصولات بادی شرکت اینتکس از وینیل ساخته شده که هم ساختاری استاندارد داشته و هم دارای طول عمر بالایی می باشد. این محصول ایده آل و در عین حال مقاوم از طریق سایت نمایندگی اینتکس قابل خریداری بوده و در واقع شما می توانید به راحتی از این تشک بادی فوق العاده و راحت بهره مند شوید. تنها کافی است تا با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا محصول مورد نظر به همراه ضمانت اصل بودن کالا درب منزل شما ارسال شود. 

نوع تفریحی 
 طول 168 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 عرض107 سانتی متر
 جنس بدنه PVC
 تعداد دستگیره 2 عدد
 پمپ خیر
تحمل وزن 100 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان و بزرگسالان
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  برچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...