تشک بادی روی آب طوسی با بالش بادی 58894

58894

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19%
640,000
520,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی دیگر از خاص ترین تولیدات شرکت اینتکس تشک بادی روی آب طوسی با بالش بادی 58894 است که با طراحی خاص و ویژه توانسته نظر مخاطبان را جلب کند و به فروش بالایی برسد. این تشک بادی خاص با طراحی ساده و شیک خود محصولی بی نظیر برای استفاده در انواع آب های آرام و استخر ها محسوب می شود و به واسطه برخورداری از وزن کم می توانید به راحتی آن را در فضاهای گوناگون به همراه خود برده و از آن استفاده کنید. این محصول مستطیلی شکل بوده و دارای ابعادی کاملا استاندارد است که فضای کافی برای دراز کشیدن یک نفر بزرگسال را فراهم می کند. بر روی بدنه این تشک بادی حفره هایی وجود دارد که موجب انعطاف بیش تر تشک بادی شده و فضایی بسیار راحت را ایجاد می کند هم چنین وجود این حفره ها باعث می شود تا هوا در سطح محصول در جریان باشد و از استراحت بر روی این تشک بادی لذت ببرید. 

نکته قابل توجه در خصوص این تشک بادی برخورداری از بالش بادی متصل است. این بالش بادی سرخود به بدنه اصلی متصل بوده و با برخورداری از ارتفاعی استاندارد موجب می شود تا سر و گردن در وضعیتی قابل قبول قرار بگیرد. به همین دلیل در زمان استفاده از این تشک بادی هیچ فشاری به سر و گردن وارد نخواهد شد و می توانید نهایت لذت را از استراحت و تفریح بر روی این تشک بادی ببرید. این محصول کیفیت بسیار بالایی داشته و استحکام بدنه آن مثال زدنی است. طول عمر بالای این تشک بادی موجب شده است تا بتوانید این محصول را به صورت مکرر مورد استفاده قرار دهید. برای تهیه تشک بادی روی آب طوسی با بالش بادی 58894 با قیمتی ارزان و کیفیت بالا از طریق سایت پول اینتکس سفارش خود را ثبت نمایید.

 نوع مستطیلی
 طول 188 سانتی متر
 عرض 71 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ -
 نوع پمپ -
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها ابعاد بسته بندی: 7*20*23 سانتی متر
 مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
مناسب سنین بزرگسال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...