تشک بادی روی آب مدل پیتزا 58752

58752

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
21%
690,000
550,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب مدل پیتزا 58752 یکی دیگر از پرطرفدار ترین انواع تشک بادی روی آب با سختاری فانتزی بوده که به دلیل بدنه جذاب و طول عمر بالا و همچنین قیمتی مقرون به صرفه توانسته در زمانی کوتاه به محبوبیت بالایی دست یابد. ساختار بدنه اصلی بدنه این تشک بادی کاملا شبیه اسلایس پیتزا و مثلثی بوده که از رنگبندی شاد و همچنین زیبا برای این طراحی استفاده شده تا محصول مورد استقبال رده سنی جوان واقع گردد. همچنین این تشک بادی روی آب مجهز به 4 عدد طناب نجات بوده تا در زمان عدم استفاده بتوانید آن را به لبه استخر خود ببندید. رویه اصلی این تشک بادی روی آب دارای خطوط موازی بوده که به این محصول ساختاری مواج و ضدتعریق می بخشد.

تشک بادی روی آب مدل پیتزا intex 58752 ارزان | فروشگاه اینتکس از سوی دیگر شما می توانید کاملا از طول عمر بالای تشک بادی روی آب مدل پیتزا 58752 آسوده خاطر باشید چرا که این بدنه از باکیفیت ترین نوع پی وی سی وینیل طراحی و تولید شده که ساختاری سازگار با تمامی شرایط آب و هوایی داشته و در اثر تماس با دماهای مختلف اب و یا قرار داشتن در معرض تابش مساقیم نور خورشید دچار افت کیفیت نخواهد شد. تحمل وزن بدنه تشک بادی روی آب مدل پیتزا 58752 نیز 100 کیلوگرم بوده و به منظور استفاده یک نفر بزرگسال کاملا استاندارد به شمار می رود. برای خرید تشک بادی روی آب مدل پیتزا 58752 می توانید به صورت اینترنتی و از طریق همین صفحه محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری و تلفنی به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

فروش تشک بادی روی آب مدل پیتزا intex 58752 | فروشگاه اینتکس

 نوع نیم دایره
 طول 175 سانتی متر
 عرض 145 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1988 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...