تشک بادی روی آب مدل چیپس 58776

58776

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب مدل چیپس 58776 یکی دیگر از بادوام ترین انواع تشک بادی روی آب برای رده سنی بزرگسال بوده که توسط کارخانه اینتکس با ساختاری طبی و استاندارد و طول عمر بالا طراحی و با یک قیمت مناسب روانه بازار شده است. ساختار بدنه این تشک بادی کاملا مستطیل شکل بوده که به منظور استفاده در استخر و سایر آب های آرام طراحی شده که از رویه ای نرم با خطوط موازی تشکیل شده که به این محصول ساختاری مواج و ضدتعریق می بخشد. چرا که این بدنه با امکان گردش ازدانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق شما در زمان استفاده اجتناب به عمل می آورد. مهم ترین ویژگی این محصول مربوط به طراحی ظاهری آن بوده که بدنه فانتزی و زیبا با طرحی مشابه با یک بسته چیپس طراحی شده تا مورد توجه رده سنی جوان واقع گردد.

تشک بادی روی آب مدل چیپس intex 58776 ارزان | فروشگاه اینتکس بدنه اصلی این تشک بادی روی آب از مرغوب ترین نوع پی وی سی وینیل طراحی و تولید شده سازگار با تمامی شرایط آب و هوایی بوده و می توانید در دماهای مختلف آب از آن استفاده کرده و نگران افت کیفیت در بدنه آن نباشید. این تشک بادی روی آب تنها 2.5 کیلوگرم وزن بدنه داشته تا بتوانید در زمان سفر آن را به راحتی همراه ببرید. البته این وزن کم تاثیری بر کیفیت بدنه نداشته و تشک بادی روی آب مدل چیپس 58776 می تواند تا 100 کیلوگرم را به راحتی بر روی خود تحمل کند. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد خرید تشک بادی روی آب مدل چیپس 58776 را دارید می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

فروش تشک بادی روی آب مدل چیپس intex 58776 | فروشگاه استخر

نوع مستطیلی
 طول 178 سانتی متر
 عرض 140 سانتی متر
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 2300 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای بالش سرخود
 دارای دو رنگ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...