تشک بادی روی آب مدل گربه 58784

58784

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
880,000
745,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب مدل گربه 58784 یکی دیگر از جدیدترین انواع تشک بادی روی آب 2022 بوده که با ساختاری استاندارد و باکیفیت برای رده سنی بزرگسال توسط کارخانه اینتکس طراحی و با قیمتی مناسب روانه بازار شده است. بدنه اصلی این تشک بادی روی آب کاملا گرد بوده و نمای ظاهری آن طراحی مشابه یک گربه داشته که به زیبایی آن می افزاید. در بخش بالایی این محصول نیز در دو سمت گوش گربه تعداد دو عدد دستگیره پلاستیکی تعبیه شده که می توانید برای حفظ تعادل خود در زمان تفریح از این دستگیره ها استفاده کرده و ایمنی خود را بالا ببرید. رویه اصلی این تشک بادی روی آب دارای خطوط مواج بوده که بدنه محصول را ضدتعریق و نرم کرده و با امکان ایجاد گردش ازدانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق شما در زمان استفاده جلوگیری خواهد کرد.

تشک بادی روی آب مدل گربه intex 58784 ارزان | پول اینتکس

 تشک های بادی روی آب عموما برای تفریحات آبی استخر و آب های آرام مورد استفاده قرار گرفته و شما می توانید با این محصول بر روی سطح آب آفتاب گرفته و لذت ببرید. تشک بادی روی آب مدل گربه 58784 یک محصول استاندارد برای استفاده در تمامی فصوص سال بوده چرا که بدنه محصول از بادوام ترین نوع پی وی سی وینیل تولید شده که سازگار با تمامی شرایط آب و هوایی و دماهای مختلف آب بوده و در اثر استفاده و راه اندازی و جمع اوری متعدد دچار افت کیفیت نخواهد شد. این تشک بادی روی آب برای استفاده یک نفر بزرگسال طراحی شده و قادر است تا 130 کیلوگرم وزن را به راحتی بر روی خود تحمل کند. با در نظر گرفتن موارد یاد شده برای خرید تشک بادی روی آب مدل گربه 58784 می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

فروش تشک بادی روی آب مدل گربه intex 58784 | پول اینتکس

 نوع گرد
 قطر 167 سانتی متر
 ارتفاع  27 سانتی متر
 تحمل وزن 130 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 2 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین بزرگسال
 دارای نشیمنگاه مواج
 دارای 2 دستگیره برای حفظ تعادل
 حجم بسته بندی : 26.7*24.4*7.6 cm
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...