تشک بادی روی آب مواج بالش دار بنفش 58807

intex 58807 purple

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب مواج بالش دار بنفش 58807 یکی از انواع تشک بادی روی آب است که با طراحی جذاب و حرفه ای توانسته فروش بالایی را از آن خود کند. این تشک بادی روی آب به صورت مستطیلی طراحی شده است و دارای ابعادی ویژه می باشد که برای استفاده بزرگسالان مناسب بوده و افراد به خوبی بر روی آن جای می گیرند و از شناور ماندن بر روی آب لذت می برند. در قسمت بالای این محصول یک بالش بادی متصل به بدنه وجود دارد که محیطی راحت را برای استفاده افراد فراهم می کند.

تشک بادی روی آب اینتکس بنفش شفاف

این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده است تا علاوه بر برخورداری از انعطاف بالا و سطح بسیار راحت، از جمع شدن آب بر روی تشک بادی نیز جلوگیری شود. محصول فوق دارای کیفیت بی نظیر می باشد و از بهترین نوع وینیل شفاف به رنگ بنفش ساخته شده است. این محصول برای قرار گیری در برابر نور خورشید نیز مناسب بوده و ماندن طولانی مدت در برابر آفتاب، آسیبی به بدنه وارد نخواهد کرد. این تشک بادی را می توانید به صورت مکرر مورد استفاده قرار دهید. هم چنین این محصول با برخورداری از مقاومت زیاد در برابر ضربه و فشار، طول عمر بالایی دارد. برای حفظ کیفیت این تشک بادی لازم است تا از نشستن بر روی این محصول در خشکی خودداری کنید زیرا تحمل وزن ذکر شده در توضیحات مربوط به استفاده از محصول در داخل آب است. هم چنین از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و لوازم داغ و آتش را به بدنه متصل نکنید تا تشک بادی دچار آسیب نشود.

برای خرید تشک بادی روی آب مواج بالش دار بنفش 58807 با ارزان ترین قیمت با مراجعه به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 229 سانتی متر
 عرض 86 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 جنس رویه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ ندارد
 ضخامت بدنه 0.28 میلی متر
 وزن 1.3 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای رویه مواج
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...