تشک بادی روی آب مواج بالش دار صورتی 58807

intex 58807 pink

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب مواج بالش دار صورتی 58807 یکی دیگر از انواع تشک بادی روی آب است که با ارزان ترین قیمت در سایت پول اینتکس به فروش می رسد. این محصول ویژه برای استفاده در فضاهای گوناگون و انواع آب های آرام و استخر ها مناسب بوده و به راحتی راه اندازی شده و امکان حمل و جابه جایی آسان را به شما می دهد. این محصول به صورت شفاف و به رنگ صورتی طراحی شده است که جذابیت بالایی داشته و می توانید به سادگی از آن بهره مند شوید.

تشک بادی روی آب اینتکس طرح مواج بالش دار

این محصول دارای کیفیت ویژه ای است که طول عمر بالایی داشته و تا سال ها قابل استفاده می باشد. محصول فوق در برابر ضربه و فشار مقاومت خوبی دارد و می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. تحمل وزن این تشک بادی بر روی آب خوب است و به همین دلیل همه افراد بزرگسال به راحتی می توانند توسط این محصول بر روی آب مانده و از شناور ماندن بر روی آب لذت ببرند. این تشک بادی روی آب دارای بالش بادی سرخود نیز می باشد که متصل به بدنه بوده و برای استفاده آسان تر طراحی شده است. محصول فوق را می توانید به راحتی در فضاهای گوناگون به همراه خود ببرید. زیرا وزن کمی داشته و به راحتی قابل حمل است. برای حفظ کیفیت این تشک بادی از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کرده و از نشستن و پریدن بر روی تشک بادی در خارج از آب پرهیز کنید زیرا تحمل وزن ذکر شده در خصوص این محصول مربوط به استفاده از آن در داخل آب است.

برای خرید تشک بادی روی آب مواج بالش دار صورتی 58807 با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید.

 نوع تفریحی
 طول 229 سانتی متر
 عرض 86 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 جنس رویه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ ندارد
 ضخامت بدنه 0.28 میلی متر
 وزن 1.3 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای رویه مواج
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...