تشک بادی روی آب مواج بالش دار نارنجی 58807

intex 58807 orange

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب مواج بالش دار نارنجی 58807 یکی دیگر از زیباترین نمونه های تشک بادی روی آب است که با برخورداری از ظاهری زیبا و منحصر به فرد و استفاده از فناوری های روز دنیا در تولید توانسته رضایت خاطر مشتریان را جلب کند. این محصول به صورت مستطیلی تولید شده است و دارای ابعادی ویژه و مناسب می باشد. به این ترتیب برای افراد بزرگسال مناسب بوده و هر فردی به راحتی می تواند از آن استفاده نماید.

تشک بادی روی آّب نارنجی اینتکس

سطح این تشک بادی روی آب به صورت مواج است به طوری که در زمان استفاده آب بر روی تشک بادی جمع نشده و هم چنین انعطاف بالایی را از خود نشان می دهد. به این ترتیب فضایی راحت و ایده آل برای تفریحات آبی و شناور ماندن بر روی آب در اختیار شما قرار خواهد داد. این تشک بادی روی آب را می توانید به راحتی در فضاهای مختلف به همراه خود ببرید زیرا دارای وزن بسیار کمی است و در حالت بسته بندی و تخلیه نیز فضای کمی را اشغال می کند. کیفیت بدنه این محصول نیز از نوع درجه یک بوده و از بهترین نوع وینیل ساخته شده است. به این ترتیب می توانید به راحتی از آن به صورت طولانی مدت و در برابر نور خورشید استفاده کنید بدون اینکه بدنه دچار تغییر رنگ و یا پوسیدگی شود. این بدنه در برابر ضربه و فشار نیز مقاومت بالایی دارد و در داخل آب از تحمل وزن خوبی برخوردار می باشد.

تشک بادی روی آب مواج بالش دار نارنجی 58807 به سادگی از طریق سایت پول اینتکس با ارزان ترین قیمت قابل خریداری است. برای تهیه این محصول با مراجعه به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، محصول را خریداری کرده و درب منزل دریافت نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 229 سانتی متر
 عرض 86 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 جنس رویه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ ندارد
 ضخامت بدنه 0.28 میلی متر
 وزن 1.3 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای رویه مواج
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...