تشک بادی روی آب کامفورت تک نفره بست وی

bestway 43550

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
2,000,000
1,850,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب کامفورت تک نفره بست وی محصولی جذاب و جدید از شرکت بزرگ بست وی می باشد که با ارزان ترین قیمت توسط این شرکت عرضه شده و به تازگی وارد بازار شده است. طراحی این محصول کاملا استاندارد و حرفه ای می باشد به طوری که می توان به راحتی از آن استفاده کرد. ابعاد این تشک بادی روی آب نیز متناسب با ارگونومی بزرگسالان بوده و فضایی بی نظیر را برای استفاده در اختیار افراد قرار می دهد. این محصول برای افراد علاقه مند به تفریحات آبی بسیار مناسب بوده و فضایی آرامش بخش را در اختیار آن ها قرار می دهد. 

تشک بادی روی آب بست وی با قیمت ارزان

یکی از ویژگی های این تشک بادی روی آب برخورداری از کیفیت بسیار عالی است. این محصول طول عمر بالایی داشته و در صورت رعایت نکات نگه داری، تا سال ها قابل استفاده می باشد. لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و مانع از کشیدن این محصول برروی زمین شوید. هم چنین باید این محصول از آتش و اشیای داغ دور نگه دارید. شما می توانید به راحتی از این محصول در تمامی آب های آرام مانند استخر ها و دریاچه ها استفاده کنید و از شناور ماندن بر روی آب لذت ببرید. رنگ زیبای این محصول در کنار طراحی طبی و بسیار راحت آن موجب شده تا رضایت خاطر خریداران جلب شود و این محصول به فروش بالایی برسد. 

تشک بادی روی آب کامفورت تک نفره بست وی محصولی بی نظیر از شرکت بست وی است که با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت در سایت پول اینتکس عرضه می شود. شما می توانید این محصول را به صورت حضوری نیز تهیه نمایید. برای دریافت این محصول به صورت حضوری با شماره های ما در تماس باشید.

نوع تفریحی
 طول 198 سانتی متر
 عرض 74 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویهکامفورت
 جنس بخش کناری PVC وینیل
 جنس کف PVC وینیل
 ضخامت بدنه 0.28 میلی متر
برند اینتکس
 وزن 1.55 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
دارای حفره در ساختار و رویه مواج
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...