تشک بادی روی آب کودک اینتکس طرح تخته شنا قرمز 58165

intex 58165 red

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
750,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب کودک اینتکس طرح تخته شنا قرمز 58165 محصولی با طراحی خاص و جذاب است که توسط شرکت بزرگ اینتکس تولید شده و در دسترس شما قرار دارد. این تشک بادی روی آب برای کودکان بالاتر از شش سال مناسب بوده و از طراحی فانتزی و زیبایی بهره مند می باشد. رنگ این محصول قرمز است که جذابیت زیادی برای کودکان دارد و کودک از دیدن آن شگفت زده شده و حتی هدیه ای جذاب برای کودکان محسوب می شود.


تشک بادی روی آب کودک اینتکس طرح تخته شنا قرمز

بر روی این تشک بادی روی آب دو عدد دسته به رنگ مشکی تعبیه شده است که برای شناور ماندن بر سطح آب و حفظ تعادل راحت تر می توان از آن استفاده کرد. با استفاده از این دسته ها تشک بادی به راحتی بر روی آب باقی مانده و از واژگون شدن تشک بادی جلوگیری خواهد شد. از ویژگی های این محصول برخورداری از کیفیت بدنه عالی و درجه یک است که با قرار گیری طولانی مدت در برابر نور خورشید دچار آسیب نشده و می توان آن را به راحتی در فضای باز و در آفتاب مستقیم قرار داد. به علاوه محصول فوق دارای مقاومت خوبی در برابر ضربه و فشار است و طول عمر بالایی دارد. این محصول برای استفاده مکرر نیز مناسب بوده و راه اندازی و جمع کردن مداوم به کیفیت بدنه آسیبی وارد نمی کند. وزن پایین و حجم کوچک این محصول در حالت بسته بندی به شما امکان استفاده در مسافرت و گردش را نیز می دهد.

برای خرید تشک بادی روی آب کودک اینتکس طرح تخته شنا قرمز 58165 با قیمتی ارزان و کیفیت بالا با مراجعه به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید و این محصول را در اسرع وقت درب منزل دریافت نمایید برای خرید حضوری با شماره های ما تماس بگیرید.

نوع تفریحی
 طول 112 سانتی متر
 عرض 62 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 تعداد دستگیره 2 عدد
تعداد دریچه باد 2 عدد
 وزن 1.516 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب سنین بالای 6 سال
 تولید شده در دو رنگ مختلف
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...