تشک بادی روی آب کودک بست وی طرح پری دریایی

bestway 9101f

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
23%
1,650,000
1,280,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب کودک بست وی طرح پری دریایی یکی از برترین نمونه های تشک بادی روی آب است که با طراحی بی نقص و ظاهر جذاب توانسته به خوبی مورد پسند کودکان قرار بگیرد و به فروش بالایی برسد. این تشک بادی جذاب و زیبا یکی از جدیدترین نمونه های ارائه شده توسط شرکت بست وی می باشد که با طراحی قوی و کیفیت ایده آل، فروش بالایی را از آن خود کرده است. محصول فوق دارای مشخصات بی نظیری می باشد که از هر حیث بهترین گزینه برای استفاده کودکان محسوب می شود.

تشک بادی روی آب کودک بست وی طرح پری دریایی

بدنه این محصول از بهترین نوع وینیل با ضخامت استاندارد تهیه شده است به طوری که انعطاف بالایی داشته و دارای استحکام بی نظیری است. به همین دلیل در زمان استفاده کودکان فضای راحتی برای آن ها فراهم شده و کودک اذیت نمی شود. هم چنین این بدنه ضد حساسیت می باشد و برای پوست های حساس ایجاد مشکل نخواهد کرد. این محصول را می توانید به راحتی راه اندازی نمایید. بر روی بدنه یک دریچه باد وجود دارد که توسط یک پمپ باد محصول راه اندازی خواهد شد. هم چنین این محصول وزن کمی دارد که به راحتی می توان آن را حمل و جابه جا نمود. پس از استفاده می توانید به راحتی این محصول را تخلیه کنید و در فضای کوچکی جای دهید. این محصول دارای طول عمر بالایی است و تا سال ها شما را از خرید مجدد بی نیاز می کند. 

برای خرید تشک بادی روی آب کودک بست وی طرح پری دریایی با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. هم چنین برای خرید حضوری با شماره های موجود در سایت پول اینتکس تماس بگیرید.

 نوع تفریحی
 طول 158 سانتی متر
 عرض 81 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 250 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای سطح مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...