تشک بادی روی آب گرد اینتکس طرح رنگارنگ 57285

intex 57285

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
2,800,000
2,600,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب گرد اینتکس طرح رنگارنگ 57285 یکی از محصولات جذاب و با هیجان اینتکس است که با ارزان ترین قیمت در سایت پول اینتکس به فروش می رسد. این محصول خاص و ویژه دارای ابعادی استاندارد بوده و برای استفاده دو نفره مناسب می باشد. این تشک بادی روی آب به صورت گرد طراحی شده است و به صورت حلقه حلقه می باشد. هر یک از حلقه ها دارای رنگ متفاوتی بوده و به همین دلیل این محصول از جذابیت بالایی برخوردار می باشد و به صورت رنگارنگ است. 

از ویژگی های خاص این تشک بادی برخورداری از ارتفاع استاندارد و سطح منعطف می باشد که موجب می شود تا فرد به راحتی بر روی آن دراز کشیده و از شناور ماندن بر روی آب لذت ببرد. این محصول سطحی مواج دارد که مانع از جمع شدن آب بر روی بدنه جلوگیری می شود. دور تا دور این تشک بادی روی آب یک طناب نجات متصل شده است که در صورت افتادن به داخل آب می توان از آن استفاده کرد. این محصول از بدنه ای از جنس وینیل ساخته شده است و بدنه ای شفاف دارد. کیفیت بالای این محصول موجب شده است تا تشک بادی روی آب بتواند وزن زیادی را تحمل کند و دو نفر بزرگسال به راحتی بتوانند از این محصول استفاده کنند. البته این تحمل وزن مربوط به استفاده در داخل آب است. در خارج از آب لازم است تا از نشستن و پریدن بر روی این تشک بادی خودداری کنید تا محصول دچار آسیب نشود. 

برای خرید تشک بادی روی آب گرد اینتکس طرح رنگارنگ 57285 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت پس از مراجعه به سایت پول اینتکس به عنوان مرجع تخصصی فروش محصولات استخری اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید و این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

 نوع گرد
 قطر 201 سانتی متر
 ارتفاع 24 سانتی متر
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 ظرفیت 2 الی 3 نفر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 ضخامت بدنه 0.30 میلی متر
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپخیر
نوع پمپ -
 وزن 4.86 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای طناب نجات دور تا دور
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...