تشک بادی روی آب گرد طرح هندوانه 56283

56283

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,940,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب گرد طرح هندوانه 56283 از ایمن ترین و با کیفیت ترین محصولات بادی جهت آبتنی و تفریحات آبی بوده که در ابعادی بزرگ تر از مدل های دیگر طراحی و ساخته شده است. لازم به ذکر است این محصول بادی فوق العاده مناسب برای استفاده تمامی افراد بخصوص بزرگسالان بوده که البته به واسطه حجم و اندازه بزرگ خود می تواند به خوبی بزرگسالان را نیز بر روی آب نگه دارد. شرکت تولید کننده این تشک بادی روی آب کمپانی اینتکس بوده و همانطور که می دانید یکی از بزرگترین و معروف ترین برندهای شناخته شده در زمینه تولید لوازم بادی می باشد. با توجه به اسمی که برای این محصول در نظر گرفته شده طراحی این کالا به صورت گرد و شبیه به یک هندوانه بوده و با ساختار بادی خود می تواند ساعت ها بر روی آب شناور بماند.

 لازم به ذکر است یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوبی که در این کالا وجود داشته اندازه بزرگ آن می باشد که به این علت افراد بزرگسال به راحتی می توانند به راحتی از این تشک بادی به حالت دراز کش یا نشسته استفاده کنند. شرکت اینتکس برای تولید این تشک بادی از وینیل یا همان پی وی سی براق استفاده کرده که طراح و رنگ بسبیار داشته است. لازم به ذکر است دمای مخلف آب و سایر عواملی چون فشار و وزن بالا، تابش مستقیم نور آفتاب و یا ... هیچگونه آسیب و مشکلی برای این محصول بادی ایجاد نخواهد کرد. جهت سفارش تشک بادی روی آب گرد طرح هندوانه 56283 می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و تشک بادی فوق را به همراه ضمانت نامه معتبر تحویل بگیرید. 

نوع تفریحی
 قطر 196 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 ظرفیت 2 الی 3 نفر
 جنس بدنه وینیل رنگی
 تعداد دستگیره -
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب سنین بزرگسال
دارای سطح مواج
دارای طناب نجات
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...