تشک بادی روی آب یک نفره قایقی 56805

56805

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14%
1,250,000
1,080,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب یک نفره قایقی 56805 یکی دیگر از باکیفیت ترین انواع تشک بادی روی آب 2022 برای رده سنی بزرگسال بوده که با ساختاری استاندارد و طول عمر بالا طراحی و با قیمت مقرون به صرفه روانه بازار شده است. مهم ترین پارامتر در زمان انتخاب و خرید تشک بادی روی اب توجه به کیفیت بدنه آن بوده تا ایمنی شما در زمان استفاده بر روی سطح آب حفظ شده و از سوی دیگر از طول عمر بالای محصول خود آسوده خاطر باشید. در همین راستا بوده که بیان می کنیم بدنه اصلی تشک بادی روی آب یک نفره قایقی 56805 از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم طراحی و تولید شده که سازگار با تمامی شرایط آب و هوایی و دماهای مختلف آب بوده و در اثر راه اندازی و جمع اوری متعدد دچار اسیب تخواهد شد. با در نظر گرفتن این ویژگی در کنار وزن کم بدنه و راه اندازی ساده آن بوده که شما می توانید در زمان رفتن به سفر نیز این محصول را به همراه ببرید.

فروش تشک بادی روی آب یک نفره قایقی intex 56805 | پول اینتکس طراحی بدنه این تشک بادی کاملا مشابه با یک قایق بادی یک نفره بوده و برای راحتی شما در زمان استفاده از یک تکیه گاه نیز در بخش بالایی آن استفاده شده است. از سوی دیگر بستر نشیمنگاه محصول کاملا توری بوده و در دو سمت آن جا لیوانی نیز تعبیه شده است. این تشک بادی روی آب اصل با طول عمر بالا به راحتی قادر بوده وزنی بالغ بر 100 کیلوگرم را به راحتی و بدون آسیب بر روی خود تحمل کند. اگر شما نیز قصد خرید تشک بادی روی آب یک نفره قایقی 56805 را دارید می توانید محصول را از طریق همین صفحه و به صورت اینترنتی به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

تشک بادی روی آب یک نفره قایقی intex 56805 ارزان

 نوع تفریحی
 طول 163 سانتی متر
 عرض 104 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ خیر
 ضخامت بدنه 0.30 میلی متر
 وزن 2.5 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها دارای نشیمنگاه توری
 مناسب تمام سنین
دارای تکیه بادی
 طراحی جدید و جذاب
دارای دستگیره حمل و نقل
دارای جالیوانی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...