تور والیبال بادی روی آب اصل

intex 56508

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تور والیبال بادی روی آب اصل از سری محصولات پر کاربرد در تفریحات مهیج آبی است که دارای بدنه ای محکم و مقاوم می باشد که می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد و بهترین ساعات را تجربه کرد. این محصول بی نظیر ساخت شرکت اینتکس است که با ظرافت و دقت کامل آن را طراحی کرده است به طوری که افراد می توانند برای استفاده در طی سال های زیاد آن را داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند. در این صورت با تهیه این محصول و باد کردن آن به وسیله پمپ باد دستی ساده می توان اوقات خوشی را تجربه کرد که برای کودکان به همراه دوستان و بزرگسالان منحصر به فرد می باشد و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن را ایجاد سازد. 

خرید تور والیبال بادی روی آب اصل ارزانتور والیبال بادی روی آب دارای بدنه ای ضخیم است که در برابر عوامل مختلف مقاومت دارد و دچار پارگی و سوراخ شدگی نمی شود. تنها با برخورد اشیاء تیز است که بدنه آسیب پیدا می کند و نمی توان از آن بهره برداری کرد. در ساختار محصول دو کیسه برای ایجاد تعادل وجود دارد که محصول را سنگین می کند تا در محیط خشکی نیز بتوان با تعادل کافی از این محصول بهره برداری کرد و توانست ساعات خوشی را تجربه نمود و تفریحات مهیج را به دست آورد. این تور والیبال بادی و توخالی است که وزن کمی دارد و دارای قابلیت قرار گیری شناور بر روی سطح آب می باشد تا در سطح آب نیز بتوان از تفریحات مهیج برخوردار بود و به والیبال دست پیدا کرد. در کنار محصول توپ والیبال نیز ارائه می شود که سبک و قابل حمل می باشد و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن را برای افراد ایجاد کند تا در مسافرت و گردش نیز به راحتی بتوان از این محصول بی نظیر برخوردار بود. چنانچه به دنبال انتخاب و خرید تور والیبال بادی روی آب اصل می باشید تا لحظات شادی را کسب نمایید به نمایندگی پول اینتکس مراجعه کنید.

نوع تفریحی
 طول 239 سانتی متر
 عرض 64 سانتی متر
 ارتفاع 91 سانتی متر
 جنس بدنه PVC
 وزن 1.5 کیلوگرم
 نوع توپوینیل
 پمپخیر 
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 طراحی بسیار زیبا
 قابل استفاده بر روی آب
دارای دو کیسه مخصوص پرکردن برای ایجاد تعادل
دارای توپ والیبال سبک
 تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...