توپ بادی اینتکس مدل آناناس

intex 59040np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
120,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

توپ بادی اینتکس مدل آناناس یکی دیگر از جدیدترین توپ های بادی ساخته شده توسط شرکت اینتکس است که توانسته با طراحی زیبا و کیفیت بی نظیر، مورد استقبال خریداران قرار بگیرد و به فروش بالایی برسد. این محصول خاص و جذاب دارای ابعادی مناسب برای استفاده کودکان بوده و متناسب با قد و جثه کودکان طراحی شده است. این محصول به صورت شفاف طراحی شده است و بر روی بدنه آن تصاویر جذاب و زیبایی از آناناس های رنگارنگ با رنگ های فانتزی و شاد وجود دارد که کودک از دیدن آن شگفت زده شده و هم چنین این محصول هدیه ای خاص برای کودک محسوب می شود. 

توپ بادی اینتکس مدل آناناس

بر روی بدنه این توپ بادی یک دریچه باد قرار دارد که توسط آن می توانید در زمان کوتاهی با استفاده از یک پمپ باد اینتکس، محصول را باد بزنید و راه اندازی کنید. به این ترتیب کودک می تواند به راحتی از این توپ بادی استفاده کرده و پس از بازی نیز محصول را تخلیه کنید تا فضای کمی را اشغال کند و به حالت اولیه بازگردد. این توپ بادی دارای بدنه ای از جنس وینیل است که کیفیت بسیار بالایی داشته و به راحتی می توان آن را در فضاهای گوناگونی مانند استخر، وان حمام و ... مورد استفاده قرار داد. این نوع از بدنه در برابر فشار و ضربه نیز استحکام خوبی دارد و با دارا بودن طول عمر زیاد، تا سال ها با همان کیفیت اولیه قابل استفاده می باشد. این محصول وزن بسیار کمی داشته و در حالت تخلیه، فضای کمی را اشغال می کند.

برای خرید توپ بادی اینتکس مدل آناناس با ارزان ترین قیمت و کیفیت بسیار عالی با وارد شدن به سایت فروشگاهی پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید.

نوع گرد
 قطر 51 سانتی متر
قابلیت استفاده در آب دارد
 وزن 100 گرم
 جنس وینیل
 رده سنی بالای دو سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...