توپ بادی اینتکس مدل آناناس new

intex 59040np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
120,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

توپ بادی اینتکس مدل آناناس new یکی از جدیدترین انواع توپ های بادی اینتکس است که به تازگی در گروه محصولات پول اینتکس قرار گرفته و در زمان کوتاهی توانسته نظر خریداران را جلب کند. این توپ بادی دارای ابعاد مناسبی بوده که استفاده از آن برای کودک لذت بخش می باشد و می توان به راحتی از آن استفاده نمود. توپ بادی آناناسی بدنه ای بسیار شفاف دارد و بر روی آن تصاویر جذاب و زیبایی از آناناس های رنگی وجود دارد که جذابیت بالایی داشته و کودک از دیدن آن شگفت زده خواهد شد.

توپ بادی اینتکس آناناسی

این توپ بادی را می توان به راحتی در هر فضایی مورد استفاده قرار داد. این محصول در حالت تخلیه و در بسته بندی ابعادی بسیار کوچک دارد که به راحتی قابل حمل و جابه جایی است. این محصول در زمانی کوتاه راه اندازی شده و آماده استفاده خواهد شد. از ویژگی های این محصول برخورداری از کیفیت بالا است. بدنه این محصول از بهترین نوع پی وی سی شفاف بوده که مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. این نوع از بدنه با قرار گیری در برابر نور خورشید دچار آسیب نشده و به راحتی می توان آن را در هر فضایی مورد استفاده قرار داد. البته لازم است تا مراقب باشید تا کودک بر روی این محصول پرش نکرده و هم چنین از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کند. در صورت رعایت نکات نگه داری، می توان تا سال ها از این محصول استفاده کرد بدون اینکه از کیفیت آن کاسته شود.

برای خرید توپ بادی اینتکس مدل آناناس new با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. هم چنین می توانید به صورت حضوری اقدام به خرید نمایید.

نوع گرد
 قطر 51 سانتی متر
قابلیت استفاده در آب دارد
 وزن 100 گرم
 جنس وینیل
 رده سنی بالای دو سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...