توپ بادی اینتکس مدل ماهی

intex 59040np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
120,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

توپ بادی اینتکس مدل ماهی یکی از توپ های ساخته شده توسط شرکت بزرگ اینتکس است که برای استفاده کودکان بی نظیر بوده و با کیفیت بسیار بالا و طراحی جذاب، مورد علاقه تمامی کودکان اعم از دختر و پسر می باشد. این توپ بادی به دلیل دارا بودن ظاهری جذاب و زیبا به خوبی نظر کودکان را جلب کرده و حتی هدیه ای بی نظیر برای آن ها محسوب می شود. این توپ دارای قطر مناسبی می باشد که به خوبی در دستان کودک جای گرفته و امکان بازی های پر از هیجان و لذت بخش را برای کودک فراهم خواهد کرد. این محصول برای استفاده در استخر و وان حمام نیز مناسب می باشد و کودک می تواند به راحتی از آن استفاده کند.

توپ بادی اینتکس مدل ماهی

این توپ بادی به صورت شفاف طراحی شده است و بر روی بدنه آن تصاویر فانتزی و رنگارنگی از ماهی های زیبا وجود دارد که نظر هر شخصی را جلب می کند. بر روی بدنه این محصول یک دریچه باد قرار دارد که برای راه اندازی این محصول به کار رفته و توسط آن می توان در زمانی کوتاه با استفاده از یک پمپ باد، توپ بادی را راه اندازی کرد و از آن استفاده نمود. هم چنین پس از بازی های کودکان نیز می توانید توسط همین دریچه باد، محصول را تخلیه کنید تا فضای کمی را اشغال کرده و به حالت اولیه بازگردد. این محصول کیفیت بدنه بسیار بالایی دارد و در صورت رعایت نکات نگه داری تا سال ها قابل استفاده می باشد. 

توپ بادی اینتکس مدل ماهی یکی از جذاب ترین نمونه های توپ بادی اینتکس است که با ارزان ترین قیمت در فروشگاه تخصصی پول اینتکس به فروش می رسد. برای خرید این محصول با وارد شدن به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوع گرد
 قطر 51 سانتی متر
قابلیت استفاده در آب دارد
 وزن 100 گرم
 جنس وینیل
 رده سنی بالای دو سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...