توپ بادی اینتکس مدل ماهی new

intex 59040np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
120,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

توپ بادی اینتکس مدل ماهی new یکی از جدیدترین توپ های بادی اینتکس است که با دارا بودن ویژگی های بی نظیر، مورد علاقه کودکان بوده و توانسته به خوبی توجه کودکان را جلب کند. این توپ بادی به صورت بسیار شفاف طراحی و تولید شده است که در مقایسه با دیگر نمونه ها از شفافیت بالاتری برخوردار می باشد. بر روی این توپ بادی نیز تصاویر جذاب و زیبایی از ماهی های رنگارنگ و فانتزی قرار دارد که توجه کودک را به خوبی جلب کرده و کودک از دیدن این توپ بادی شگفت زده خواهد شد. 

توپ بادی اینتکس مدل ماهی

این محصول برای استفاده در استخر و حمام نیز مناسب است و با برخورداری از طراحی مناسب، به سادگی قابل استفاده می باشد. بر روی این توپ بادی یک دریچه قرار دارد که توسط آن می توانید در زمانی کوتاه اقدام به باد زدن محصول کنید. هم چنین پس از استفاده نیز به راحتی تخلیه شده و فضای کمی را اشغال می کند که موجب خواهد شد بتوانید در مسافرت ها نیز محصول را در فضای کوچکی جای داده و به همراه خود ببرید. این توپ بادی از کیفیت بالایی برخوردار است و طول عمر زیادی دارد. البته لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه آن خودداری کرده و هم چنین مراقب باشید تا کودک بر روی توپ بادی پرش نکند. 

برای خرید توپ بادی اینتکس مدل ماهی new با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به صورت اورجینال به سایت پول اینتکس مراجعه نمایید و سفارش خود را ثبت کنید. هم چنین در صورت تمایل به خرید حضوری می توانید با شماره های موجود در سایت پول اینتکس تماس بگیرید و این محصول را به صورت حضوری از فروشگاه پول اینتکس تهیه کنید.

نوع گرد
 قطر 51 سانتی متر
قابلیت استفاده در آب دارد
 وزن 100 گرم
 جنس وینیل
 رده سنی بالای دو سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...