توپ بادی اینتکس مدل هاوایی

intex 59040np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
120,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

توپ بادی اینتکس مدل هاوایی یکی از جذاب ترین نمونه های توپ بادی ساخته شده توسط شرکت اینتکس است که برای کودکان از جذابیت بالایی برخوردار بوده و هم چنین به دلیل داشتن کیفیت بی نظیر، توانسته رضایت خریداران را کسب کند. این توپ بادی با ابعاد استاندارد و متناسب با جثه کودکان، طراحی شده است و به خوبی در دستان کودک جای می گیرد و بخشی از بازی های هیجان انگیز و پر انرژی کودکان خواهد شد. بر روی این محصول تصاویر رنگارنگ و جذابی از انواع خوراکی ها و لوازم تابستانی با رنگ های شاد و مفرح وجود دارد که توانسته به خوبی نظر کودکان را جلب کند. هم چنین ساختار این توپ بادی به صورت شفاف می باشد و محصولی بی نظیر برای خرید و هدیه به کودکان است.

توپ بادی اینتکس مدل هاوایی

این محصول برای استفاده و بازی در استخر ها و وان حمام و حتی فضای داخلی منزل مناسب می باشد و به واسطه ابعاد استاندارد و وزن بسیار کم، کودکان با سنین کمتر نیز به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند. بر روی بدنه این توپ بادی یک دریچه باد قرار دارد که توسط آن توپ بادی راه اندازی شده و هم چنین پس از استفاده نیز می توانید محصول را تخلیه کنید تا فضای کمی را اشغال کرده و در محیط کوچکی جای بگیرد. به دلیل ابعاد کوچک و وزن ناچیز، این محصول را در مسافرت ها نیز می توانید به همراه خود ببرید تا در محیط مناسب، کودک به بازی بپردازد. در صورت رعایت نکات نگه داری، توپ بادی طول عمر زیادی داشته و تا سال ها قابل استفاده است.

برای خرید توپ بادی اینتکس مدل هاوایی پس از وارد شدن به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کرده و این محصول را در اسرع وقت درب منزل دریافت کنید.

نوع گرد
 قطر 51 سانتی متر
قابلیت استفاده در آب دارد
 وزن 100 گرم
 جنس وینیل
 رده سنی بالای دو سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...