توپ بادی اینتکس مدل هاوایی new

intex 59040np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
120,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

توپ بادی اینتکس مدل هاوایی new یکی از جذاب ترین و جدید ترین مدل توپ های بادی اینتکس است که به تازگی وارد بازار شده و دارای شفافیت بالاتری در  مقایسه با دیگر نمونه ها می باشد. این توپ بادی دارای بدنه ای شفاف بوده که زیبایی فوق العاده ای دارد و هم چنین دارای تصاویر جذاب و رنگارنگ فانتزی بر روی بدنه می باشد. به این ترتیب مورد علاقه کودکان قرار گرفته و کودک از دیدن آن شگفت زده می شود.

توپ بادی اینتکس مدل هاوایی

این محصول دارای یک دریچه باد بر روی بدنه است که در زمانی کوتاه راه اندازی شده و آماده استفاده خواهد شد. هم چنین این محصول را می توان به راحتی پس از استفاده تخلیه کرد تا فضای کمی را اشغال کرده و به ابعاد اولیه بازگردد. این توپ بادی وزن ناچیزی داشته و در حالت تخلیه دارای ابعادی کوچک می باشد که به راحتی قابل حمل و جابه جایی است. این محصول برای استفاده در استخر ها و حمام ایده آل بوده و فضایی شاد و مفرح برای کودک ایجاد می کند. در صورت تمایل می توان آن را در مسافرت ها نیز به همراه برد تا کودک به بازی بپردازد. از دیگر ویژگی های این محصول کیفیت بالای آن است که امکان استفاده به صورت طولانی مدت را می دهد. بدنه این محصول قدرت بالایی در برابر ضربه و فشار داشته و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. تنها لازم است تا مراقب باشید تا کودک اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکرده و از پریدن بر روی توپ بادی خودداری کند.

برای خرید توپ بادی اینتکس مدل هاوایی new با ارزان ترین قیمت به صورت اورجینال به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

 قطر 51 سانتی متر
قابلیت استفاده در آب دارد
 وزن 100 گرم
 جنس وینیل
 رده سنی بالای دو سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...