توپ بادی بچگانه طرح فروزن

intex 58021

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
220,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

توپ بادی بچگانه طرح فروزن با طراحی زیبا و جذابی تولید شده است که برای کودکان منحصر به فرد می باشد و می تواند فانتزی ترین حالت ممکن را برای آن ها داشته باشد. در نتیجه تمایل زیادی نسبت به انتخاب و خرید آن دارند و می توانند بدون نیاز به سایر وسایل تفریحی نسبت به داشتن بازی های هیجان انگیز اقدام نمایند. توپ بادی محصولی سبک و قابل حمل می باشد که به راحتی راه اندازی می شود و با وجود طراحی ساده خود مزیت های زیادی را ایجاد می کند و می تواند برای استفاده در طی سال های زیاد انتخاب و خریداری شود. به این ترتیب توپ بادی مد نظر طرح های چاپی و زیبا دارد که در گذر زمان و استفاده زیاد از محصول دچار تغییر نمی شود و می تواند بهترین حالت ممکن را ایجاد سازد. در نتیجه پر فروش و منحصر به فرد است و رضایت مخاطب را نیز جلب کرده است. 

خرید توپ بادی بچگانه طرح فروزن ارزاندر ساختار این محصول دریچه ای برای اتصال به پمپ باد وجود دارد که راه اندازی به این صورت شکل می گیرد و به راحتی میزان باد مورد نیاز برای استفاده از محصول وارد بدنه می گردد. به این صورت تنها با داشتن یک پمپ باد دستی می توان محصول را برای استفاده مهیا کرد و در طی سال های زیاد از داشتن آن بهره برداری نمود و باد داخل آن در طی ساعات طولانی محفوظ باقی می ماند. به این ترتیب توپ بادی مد نظر برای مسافرت و گردش مناسب می باشد و مزیت های زیادی دارد و می تواند بدون نیاز به سایر محصولات بادی در خشکی و یا در محیط های آبی از این محصول بهره برداری کرد و تفریحات مهیج خاصی را رقم زد. در نتیجه بسیار رضایت بخش نیز می باشد و می تواند اوقات فراغت افراد را به بهترین شکل رقم بزند. چنانچه به دنبال انتخاب و خرید توپ بادی بچگانه طرح فروزن می باشید همواره می توانید به فروشگاه پول اینتکس مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

 نوع تفریحی
 قطر 51 سانتی متر
 طرح فروزن
 وزن 100 گرم
 جنس PVC
 ضخانت بدنه 0.28 میلیمتر
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر شرایطی
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...