توپ بادی بچگانه فانتزی مدل اختاپوس

intex 59050

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
120,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

توپ بادی بچگانه فانتزی مدل اختاپوس به دلیل داشتن خصوصیات منحصر به فرد مورد توجه عده زیادی  از افراد قرار گرفته است که به وسیله آن می توانند بازی های مهیج داشته باشند. از توپ بادی مد نظر در محیط های مختلف استفاده می شود که شامل خانه و فضای باز و حتی در محیط آب های آرام می شود. این محصول ابعاد و اندازه کمجا دارد و در حالت تخلیه از باد می تواند فضای کمی را اشغال کند و به راحتی حمل و جا به جا شود. دریچه موجود در بدنه که امکان اتصال به پمپ باد را دارد به انواع پمپ باد متصل می شود که حتی امکان راه اندازی آن به وسیله پمپ باد دستی و کوچک نیز وجود دارد. به همین خاطر است که گزینه ای مناسب برای مسافرت و گردش است و می تواند رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند.

خرید توپ بادی بچگانه فانتزی مدل اختاپوس جدید این محصول دارای بدنه ای گرد می باشد که فاقد پلیسه بوده است و می تواند به راحتی مورد بهره برداری قرار گیرد. رنگ بدنه و طرح های چاپی که بر روی آن قرار دارد ثابت و بدون تغییر می باشد که با برخورد اشعه خورشید نیز دچار تغییر رنگ نمی شود و می تواند ظاهری زیبا در طی سال های زیاد داشته باشد. رنگ بدنه نیز به محیط پس داده نمی شود و می تواند در طی سال های زیاد به صورت ثابت باقی بماند. در نتیجه گزینه ای مناسب برای مسافرت و گردش و استفاده طولانی است که با داشتن قیمت مناسب خریداری می شود. خرید این محصول با قیمت ارزان سبب شده است که تمامی علاقه مندان به سمت داشتن آن کشیده شوند و محصول را مورد سفارش قرار دهند تا در طی سال های زیاد از داشتن تفریح به وسیله توپ بادی لذت زیادی را کسب کنند. کسانی که به دنبال فروشگاهی معتبر جهت خرید توپ بادی بچگانه فانتزی مدل اختاپوس می باشند تنها می توانند از طریق مراجعه به نمایندگی پول اینتکس خرید خود را ثبت کرده و نهایی سازند.

 نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس وینیل
 ضخانت بدنه 0.22 میلیمتر
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب رده سنی 3 سال به بالا
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...