توپ بادی بچگانه مدل شش پر رنگی

intex 59030

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
120,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

توپ بادی بچگانه مدل شش پر رنگی جدیدترین محصول ارائه شده توسط شرکت اینتکس است که با بهترین کیفیت ساخته شده است و دارای طول عمر بالا می باشد. به این ترتیب می توان با انتخاب این محصول بهترین اوقات را تجربه کرد و از داشتن آن لذت برد و توانست ساعات خوشی را سپری کرد. این محصول بادی دارای وزن کم می باشد و قابلیت استفاده توسط تمامی کودکان را دارد و می تواند با قیمت مناسب ارائه شود. به این ترتیب خرید آن به صرفه معرفی می شود که دارای کیفیت و کارایی بالا است و دارای ضخامت در بدنه نیز می باشد. به این ترتیب توپ بادی مد نظر بهترین گزینه به حساب می آید که می توان آن را برای مسافرت و گردش تهیه نمود و از آن لذت برد. 

خرید توپ بادی بچگانه مدل شش پر رنگی ارزاندر منزل نیز قابلیت استفاده شدن دارد و جزو اسباب بازی های بادی و خاص می باشد که با داشتن یک دریچه در ساختار خود در کم ترین زمان باد مورد نیاز به داخل آن وارد می شود و راه اندازی می گردد. به این ترتیب امکان استفاده آسان در مسافرت و گردش را دارد و به دلیل کمجا بودن می توان آن را به راحتی در مسافرت و گردش با خود به همراه داشت. افراد می توانند با داشتن پمپ باد دستی و ساده در کم ترین زمان محصول را آماده استفاده نمایند و راه اندازی آن را انجام دهند تا در محیط خشکی و یا در محیط های آبی بتوان از آن بهره برداری کرد و بهترین اوقات را برای افراد رقم زد. به این ترتیب توپ بادی مد نظر برای رده سنی کودک مناسب می باشد که می توانند به همراه دوستان خود و یا والدین به تفریحات مهیج دست پیدا کنند و از این شرایط لذت زیادی را کسب نمایند. چنانچه به دنبال انتخاب و خرید توپ بادی بچگانه مدل شش پر رنگی می باشید و تمایل به خرید غیر حضوری دارید پیشنهاد می شود که به فروشگاه پول اینتکس مراجعه کرده و محصول را وارد سبد خرید خود نمایید.

نوع گرد
 قطر 61 سانتی متر
قابلیت استفاده در آب دارد
 وزن 130 گرم
 جنس وینیل
 رده سنی بالای دو سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...