توپ بادی بچگانه مدل شیر شاه

intex 58046

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
220,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

توپ بادی بچگانه مدل شیر شاه دارای طراحی فانتزی و جذاب می باشد که برگرفته از کارتن شیر شاه است و محبوبیت زیادی در بین علاقه مندان دارد. به این ترتیب می توان آن را برای هدیه به کودکان تهیه کرد و به آن ها ارائه داد تا موجب شادی و نشاط آن نیز شد. به این صورت در موقعیت های مختلف امکان داشتن تفریحات مهیج را دارند و می توانند ساعات خوشی را سپری کنند و در نتیجه می توانند آن را در زمان مسافرت و گردش نیز به همراه داشته باشند تا در نهایت از این محصول منحصر به فرد بهره برداری کنند. 

خرید توپ بادی بچگانه مدل شیر شاه ارزانتوپ بادی برند و اصل می باشد که ساخت شرکت اینتکس است و دارای طرح های چاپی و زیبا است. به طوری که دچار تغییر رنگ و تغییر حالت نمی شود و می توان آن را در طی سال های زیاد و در معرض تابش خورشید و در محیط های آبی مورد استفاده قرار داد. این محصول بی نظیر وزن کمی دارد و در حالت خالی بودن از باد به صورت تاشو در می آید و فضای کمی را اشغال می کند تا بتوان آن را در فضای کوچک نیز نگه داری کرد و بهره مند شد. توپ بادی در منزل نیز مورد استفاده قرار می گیرد و موجب بازی های هیجان انگیز کودکان می شود. همچنین قابلیت استفاده در محیط های آبی را دارد که به دلیل وجود بدنه ضد آب و غیر قابل نفوذ می باشد. ابعاد استاندارد توپ بادی سبب شده است که افراد زیادی به سمت خرید آن کشیده می شوند و می توانند ساعات خوشی را سپری کنند و در نهایت سال های زیاد از وجود چنین محصول بی نظیری لذت ببرند. کسانی که به دنبال خرید توپ بادی بچگانه مدل شیر شاه می باشند اما فروشگاهی معتبر جهت سفارش را نمی شناسند پیشنهاد می شود که به نمایندگی پول اینتکس مراجعه کرده و محصول را با قیمت مناسب خریداری کنند. این فروشگاه محصول را به صورت حضوری و غیر حضوری در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

 نوع گرد
 قطر 61 سانتی متر
 رنگبندی داخلیمتنوع
 وزن 50 گرم
 جنس PVC
 ضخانت بدنه 0.23 میلیمتر
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...