توپ بادی بچگانه مدل هاوایی

intex 59040 havaei

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
120,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

توپ بادی بچگانه مدل هاوایی از محصولات پر کاربرد و پر استفاده است که ابعاد استانداردی دارد تا به این صورت بتوان بدون هر گونه محدودیت بهترین تفریحات مهیج را برای کودکان رقم زد. علاوه بر کودکان والدین آن ها نیز می توانند در کنارشان به تفریح و سرگرمی بپردازند و از شرایط لذت ببرند و بتوانند ساعات خوشی را سپری کنند.این محصول به راحتی قابلیت حمل و جا به جایی دارد و می تواند در مسافرت و گردش همراه افراد باشد و در نهایت می تواند بهترین بهره برداری را از خود نشان دهد. 

خرید توپ بادی بچگانه مدل هاوایی ارزانبا این وجود است که وسیله ای پر فروش است که با برند بودن می توان آن را با خیالی آسوده خریداری کرد. توپ بادی محصولی سبک است که به راحتی بازی می شود و سبب جنب و جوش کودکان در محیط خشکی و یا در محیط آب می شود. از آن جایی که بدنه غیر قابل نفوذ نسبت به آب می باشد می توان آن را برای داشتن بهترین تفریحات مهیج آبی انتخاب کرد و از داشتن آن لذت برد و توانست ساعات خوشی را سپری کرد. طرح های چاپی که بر روی بدنه وجود دارد بدون تغییر شکل و حالت می باشد و رنگ آن نیز به بیرون از محیط پس داده نمی شود. در نتیجه می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فرد و ظاهری زیبا و خاص از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد. این محصول با قیمت مناسب خریداری می شود که تمامی علاقه مندان می توانند نسبت به خرید محصول اقدام کنند و بهترین لحظات را تجربه نمایند و در نهایت بتوانند ساعات خوشی را سپری کنند. به این ترتیب هدیه ای مناسب برای کودکان نیز می باشد تا در مناسبت های مختلف به آن ها داده شود و موجب شوق و نشاط آن ها در زمان اوقات فراغت می شود. چنانچه به دنبال انتخاب و خرید توپ بادی بچگانه مدل هاوایی می باشید تنها می توانید به فروشگاه مرکزی پول اینتکس مراجعه نمایید و محصول را وارد سبد خرید خود کنید.

نوع گرد
 قطر 51 سانتی متر
قابلیت استفاده در آب دارد
 وزن 100 گرم
 جنس وینیل
 رده سنی بالای دو سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...