توپ بادی بچگانه مدل Thomas & Friends

intex 58057

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
220,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

توپ بادی بچگانه مدل Thomas & Friends طراحی بی عیب و نقصی دارد که توجه عده زیادی را به خود جلب می کند و می تواند بهترین اوقات را برای کودکان رقم بزند. توپ بادی برای این رده سنی جذابیت زیادی دارد و با امکان به همراه داشتن آن در محیط های مختلف می تواند بیش ترین میزان کارایی را برای آن ها ایجاد کند. در نتیجه زمانی که قصد رفتن به مسافرت و گردش را دارند می توانند این محصول را با خود به همراه داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند و در نهایت بتوانند ساعات خوشی را کسب نمایند. توپ بادی مد نظر دارای قیمت مناسب می باشد تا تمامی علاقه مندان توان خرید آن را داشته باشند و بتوانند در طی سال های زیاد از این محصول به صرفه استفاده کنند. 

خرید توپ بادی بچگانه مدل Thomas & Friends ارزانساختار این محصول ساده اما با طراحی جذاب می باشد که مورد توجه قرار گرفته است و به دلیل فانتزی بودن می توان آن را برای کودکان تهیه کرد. انتخاب و خرید این محصول برای کودکان به عنوان هدیه نیز کاری مناسب می باشد که سبب شوق و اشتیاق آن ها می گردد و می تواند ساعات خوشی را برای آن ها رقم بزند که در نتیجه لذت بخش است. به همراه داشتن این محصول در حالت تخلیه از باد به این صورت است که بدنه تاشو می شود و فضای کمی را اشغال می کند و می تواند در کنار سایر وسایل مسافرتی قرار گرفته و کمجا باشد. طرح های بدنه محصول ثابت و بدون تغییر است که در گذر زمان و قرار گیری در معرض تابش خورشید دچار مشکل نمی شود. همچنین بدنه ای غیر قابل نفوذ نسبت به آب دارد که شرایط برای استفاده از آن در محیط آب های آرام نیز مهیا می باشد و می توان ساعات خوشی را در محیط های آبی به دست آورد. توپ بادی بچگانه مدل Thomas & Friends محصولی برند و اصل می باشد که با کیفیت بالا تولید شده است و تنها با مراجعه به فروشگاه پول اینتکس خریداری می شود.

نوع گرد
 قطر 61 سانتی متر
قابلیت استفاده در آب دارد
 وزن 130 گرم
 جنس وینیل
 رده سنی بالای دو سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...