توپ بادی کودکانه مدل car

intex 58053NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
220,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

توپ بادی کودکانه مدل car بهترین گزینه برای اوقات فراغت کودکان است که از طرح معروف انیمیشن ماشین ها ساخته شده است و می تواند ظاهری ثابت برای استفاده در طی سال های زیاد داشته باشد. توپ بادی مد نظر برای کودکان بهترین اوقات را رقم می زند تا به همراه دوستان خود مشغول باشند و تفریحات مهیجی را داشته باشند. همچنین امکان بازی کودکان به همراه والدین خود نیز وجود دارد که برای آن ها جذابیت زیادی خواهد داشت. این محصول بی نظیر با قیمت مناسب ارائه شده است تا تمامی علاقه مندان بتوانند خرید آن را انجام دهند و در طی سال های زیاد از وجود آن بهره برداری نمایند. توپ بادی مد نظر با طرح های چاپی و ثابت بر روی خود ارائه شده است که در طی سال های استفاده از محصول و قرار دادن آن در معرض تابش خورشید دچار آسیب و تغییر شکل نمی شود و سازگاری زیادی از خود نشان می دهد.

خرید توپ بادی کودکانه مدل car ارزان این محصول به دلیل داشتن سازگاری زیاد در معرض تابش خورشید فشار باد داخل خود را ثابت نگه می دارد تا دچار ترکیدگی نشود و بتوان از آن بهره برداری کرد. در هر صورت خرید توپ بادی مد نظر به صرفه می باشد که با پرداخت هزینه کم بهترین مزیت ها کسب می شود و می توان از آن در طول سال های زیاد استفاده کرد. توپ بادی مد نظر رنگبندی جذابی نیز دارد که به محیط پس داده نمی شود و می تواند زیبایی ظاهری خود را حفظ کند. به این ترتیب خرید آن به تمامی علاقه مندان به داشتن توپ بادی برای کودکان توصیه می شود که هم از طرح محبوب تشکیل شده است و هم دارای مزیت های زیاد با طول عمر بالا و سازگاری زیاد می باشد. در نتیجه خریدی منحصر به فرد و لازم شناخته شده است که امکان استفاده از آن در محیط های آبی نیز وجود دارد. به جهت خرید توپ بادی کودکانه مدل car می توانید به فروشگاه پول اینتکس مراجعه نمایید.

نوع گرد
 قطر 61 سانتی متر
قابلیت استفاده در آب دارد
 وزن 130 گرم
 جنس وینیل
 رده سنی بالای دو سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...